The Glowing Heart
Tänkte testa lite BULB med min Sony, har inte gjort det förrän någon vecka sen! Använde min mobils ficklampa i badrummet och har därefter mörkat ner bakgrunden lite. Hos mig är bakgrunden helsvart men min skärm är lite mörkare, tror jag, så säg till om den inte är svart. ;)
Jag är rädd att fotot är väldigt tråkigt, vet inte vad jag ska tycka om det.

Tycker det är kul med att måla med ljus. Fast det blir lätt lite tråkigt det krävs verkligen en bra idé samt väldigt lyckat utförande, eller lite redigering i efterhand. Tycker din var ganska snygg hadde dock velat ha bort "snöret" på hjärtat annars var det fint, kul med dom runda reflexerna i bild. 

#1 Ja precis, det blir lätt tråkigt. ;) Ja, jag tycker att det är fint med reflexerna också, tycker att det är en "viktig" del i bilden. ;) Angående "snöret" så vill jag inte kapa av så mycket då.. Bilden kommer kännas lite trång då är jag rädd.

Hm, jag tänkte mest att man kunde redigera bort det och inte beskära.

#3 A jo, det kan man kanske göra. ;) Jag har dock ingen ork att göra det och är inte så bra på kloning, inget jag håller på med. ;)

#4 jag förstår, jag är icke heller någon supersjärna på bild redigering.
Har dock en bror som jobbar med datagrafik han är skarp på sådant.. Lite avundsjuk på hans skicklighet om man ska vara ärlig. 
Fin! :D
-' Rebecca Johansson

#5 Hahaha, visst önskar man att man själv var ett proffs ibland. ;) Visst skulle jag kunna bli det men jag har varken tid eller ork!
#6 Tack så mycket. :)