Veckans tema "MUSIK"

Hello Gene :-)För de var väl Kizz ?Hur får man nu till black sabbath eller deep purple fast deep purple är ju bara att ha djup lila :-)hmm kul grej skall fundera å se om jag oxå kan komma på något .
Och måste oxå säga att dina inlägg med olika teman är stimulerande å sådana behövs så att man inte tröttnar på fotandet eller snöar fast i något spår .
mvh/bjorsa

Tack Bjorsa :-) fast jag måste säga att efter 15 koppar kaffe så kommer en hel del ideer :-) , satt och funderade länge på vad man skulle fota och musik är något alla gillar så det ska bli spännade att se om det finns några som vill göra ett försök med sina bilder! Mvh/Mandrakonian

15 koppar ujj då hade jag gått igenom taket :-)
mvh/bjorsa

#4 Tycker den var bra kan höra dunket :-)
mvh/bjorsa

Här mitt bidrag och då får man tänka på vad han sitter i :-)Kom just på den när jag satt å bläddrade bland paddbilderna samtidigt som jag lyssnade på pandora.com å där hade jag just denna gamle farbrorn på, just nu sjunger han "i feel like going home" å de e nog så paddan tänker oxå :-)
mvh/bjorsa

Pekwall jag lyssnar ibland också på techno fast lite mer åt trance hållet visst hajar jag hur man känner sig efter sån musik , man får ett adrenalin kick :-) Bjorsa helt rätt bild ,till och med ett av dina bästa Paddor, fast jag tänkte på en gammal låt som hete JUMP AROUND hiphop låt :-).

#7 Den jag lyssnade på var Muddy Waters men skall nu söka på jump around å se om inte pandora kan få fram den låten vilken grupp är de ?
mvh/bjorsa

House of Pain heter dom , om inte jag minns fel så såg jag dom i DALAROCKEN för länge sen :-)

Fick fram just house of pain på pandora men den ville inte spela just den låten "jumping around" men den spelade liknanden låtar de e ju så pandora fungerar .
mvh/bjorsa

Häftigt Runsviks katter gör sig bra i musik sammanhang med tanken på att dom inte behöver silikon ,snygga kläder eller för den delen vara några primadonnor , häftigt :-), tänke på musikalen Cats som var såååååååå bra .

Great!! Ni har varit duktiga :-)