Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 490 ggr
twa.
0

mobilen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag gillar att kunna ta lite bilder med den nya kameramobilen. Det är ju inte alltid som man har kameran med sig.

Här är några testbilder.

twa.
0

Fin natur utanför Veberöd. Lite soldis som ger lite oskarp stämning…

twa.
0

Till sist en blomma med macro. Det är otroligt vad de kan få in i en liten mobil :-)

bjorsa
0

Fina bilder twa vad för slags mobil är de du har ?

mvh/bjorsa

twa.
0

Sony Ericssons W800i. Tidigare har jag bara haft värsta skräpmobilerna, men när denna kom så kunde jag inte hålla mig.

Jag sitter mycket framför datorn om dagarna, så jag försöker att komma ut på någon längre promenad när chansen finns.

Med mobilen med mig så kan jag nu lyssna på radio eller mp3 samt ta foto. Att man dessutom kan ringa med den är väl bara ett plus..

Jag ska försöka att ta lite fler och bättre bilder senare, detta var bara en testrunda.

Robert
0

twa, verkligen fina bilder, ingick bra väder när du köpte telefonen. Ser ut att vara en kanonfin pryl du har skaffat dig.

bjorsa
0

#4 De e samma här spenderar för mkt framför datorn men klämmer in 1,5 timme promenad med hundar å fru brukar oxå ha med mig mobilen för att fota med (z800i)men nu när det skymmer tidigt så verkar de som om den inte får tillräckligt med ljus blir så gryniga bilder, här kommer en sån där lite grynig en på vovven

mvh/bjorsa

Staffan
0

Trots grynigheten så tilltalar bilden mig. Delvis säkert tack vare grynigheten. Och färgerna. Och Ronja förstås, hon ser så fin ut!

// staffan

Kiara
0

På fredag får jag min Sony Ericssons W800i det är en lite förtidig julklapp från min man. Det var dina bilder som fick oss att bestämma oss för den kameran mp3 det är ju praktiskt att man kan ringa med den ocksåFlört

bjorsa
0

#7 Tack Staffan,När de blir skymning så blir bilderna väldans korniga men skall gå att höja ljuset i bilden innan man knäpper bilden men jag har inte hittat vart man gör de Glad

Tar en till på tant ronja från den 17 nov på nästan samma plats fast nu med lite frost i mossan(z800i)

mvh/bjorsa

Pia
0

Bjorsa, du har väl sätt att vi lagt in en liten Hundrelaterad rubrik på Katter, nog borde du lägga in bilder på din vackra "varg" där?:)

bjorsa
0

#10 Ok skall ta en titt där

mvh/bjorsa

johan
0

#9: Vilken härlig bild!

Mvh // Johan