Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 1214 ggr
[kloakmunk]
0

kritik - grunge stil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mina två första grunge bilder ..

Astro-Chicken
0

Hej munken hur tänkte du nu? detta är ju bara en bild! Flört Jo jag tycker den blev grunge-ig allt. Ganska snygg faktiskt, fast jag hadde gärna sett lite cool grafitti och betong som bakgrund. Kul ide att låta modellen tända en cigg och föra tändaren nedåt under exponeringen. Hadde velat att modellen höll huvudet lite mera stilla.. men snyggt gjort tycker jag.Glad

[kloakmunk]
0

jo jag har inte kunnat ladda up nästa bild men jag vet inte varför de inte funkar… :S

jo de va en test bild.. och jag förstår precis vad du menar… men de går inte att få upp min bild… ska testa nu igen med en inte så betongig bild men endå en ganska härlig tycker jag,… hoppas den synns… :D

tackar man tackar iallafall .. ne nu ska jag nog försöka ta kort på några kyklings astrounouter.. :D utanför fönstret… :P tack för insperation.. *diggar ditt namn*

de gick inte att ladda upp!!! :(

[kloakmunk]
0

nu då

[kloakmunk]
0

tredje

Astro-Chicken
0

#2 Tackar, men det är bara ett nick Flört

#3 Bra idé men lite platt, tror du hadde vunnit på att få lite mera vinkel och inte bara rakt uppifrån, kanske lite rykande cigg så det blir fina rökslingor i bilden. Annars så har du grunge:at till den bra.

#4 En sommrig grunge bild? Glad

[kloakmunk]
0

tack för alla ideér jag får av dej.. Oskyldig

jo sommrig kan man tycka.. Skrattande men lite ledsam och skitig i sej tycker jag. mer kritik på den bilden skulle faktiskt va skönt .. Tungan ute

jag ska fixa fram en modell och ta lite betong/ghetto bilder någon dag… =D tyckte grunge va kul att redigera fram,… Glad

Astro-Chicken
0

#4 Okej, om den ska vara ledsam tycker jag personligen att den är lite ljus och sprakande grön. Jag asossierar till lite mera glada minnen. Du får ta och mörka till det hela lite.Kanske redigera så löven blir lite röda och höstiga och göra kvinnan i svartvitt eller en brun ton..

Men som sommrig grunge bild tycker jag den var super, kanske att flickan skulle gott imot kameran i det sommriga fallet. Flört

[kloakmunk]
0

jag vet inte vad jag ska säga… TACK Skrattande

ska testa redan nu… :P

[kloakmunk]
0

det gick inte så bra =( gjorde en ny istället =)

[kloakmunk]
0

men nu gjorde jag till lite graffiti :D