Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 1035 ggr
PimTheGreat
0

Min gamle goe hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min goe vovve som jag inte längre har. Fint kort tycker jag. Sitter här och spanar på hästarna i hagen

PimTheGreat
0

*putt* någon kommentar ang bilden?

emmaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fin hund :) Försök att få med nedre delen av tassarna nästa gång, du kan också korrigera färgerna lite i efterhand, jag tycker det ser lite gult ut. Kanske såhär?

/Emma

broderbluff
0

sätt dig ner i hundens höjd, blir mycket bättre kontakt då

Robert
0

Det har kommit bra tips redan, samma höjd som hunden, ögonkontakt och en jämn och fin bakgrund. Unvik träd och kvistar som går ut ur huvudet.

Hälsningar

Robert

Kurtson
0

exempel: 

www.kurtson.se/images/061107/image16.jpg

en bild på 'lilla' valpen pricken, eller systern amber

www.kurtson.se/images/061107/image18.jpg

Ljuset fick jag lite tokigt på amber men…

Robert
0

Kurtson, om du markerar dina länkar - det kan vara ett ord som "bild1", sedan trycker du på det som ser ut som en kedja, till höger om 1-2-3- och där kan du lägga in en länk. Kanske underlättar?

Hälsningar

Robert

Kurtson
0

snart kanske jag lär mig det också… är så van vid siter där länkar blir länkar automatiskt.

Robert
0

#7, om du skriver in en webadress som www.foto.ifokus.se så kommer länken upp automatiskt när du skriver. Iaf gör det för mig i IE.

Robert

KerstinP
0

Kurtson, ett annat tips är att ändra storleken på dina bilder så det inte tar så lång tid att ladda upp. Flört

PimTheGreat
0

ok. tack för era råd. Ska återkomma med fler bilder. Måste bara ha ny kamera först!

Robert
0

#10, den gamla duger som träning under tiden.

Robert

PimTheGreat
0

#11 absolut om den bara funkat. Min sambos pojk på  6 år stoppade den i havet i somras….=(( därför jag behöver ny kamera…en kamera barnen INTE kommer få använda