Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 753 ggr
[kloakmunk]
0

kritik - redigerad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tagit bort koppelet och en skugga..

ser det okej ut???

jag visade biden som va redigerad til min flickvän, hon vart förvånad att det faktiskt vatt ett koppel.

[kloakmunk]
0

2

Moa-15
0

Å  vad häftigt att man kan redigera bort saker hur gör man det?

Vart iaf jätte bra tycker jag=)

[kloakmunk]
0

om du har photoshop så andvänder du klonstämpeln.. kanske bättre att någon annan hjälper dej . jag är inte någon bra lärare =D

tack tack…

[kloakmunk]
0

jag vet inte vad ni tycker men den här bilden som har mer kontraster och intensivitet är snyggare tycker jag… vad tycker ni.. trotts hög daggrar här och där… Glad

vad tycker ni????

[kloakmunk]
0

ennu coolare Skrattande

Astro-Chicken
0

Jag tycker du har gjort ett bra jobb kloakmunk. Gillade den sista med lite "sting" i färgerna.. Glad

[kloakmunk]
0

hehe tack tack .. de tycker jag med för en gång skull… men min flickvän ser ju självklart att jag ändrat bilden efter en nogran titt så såg hon ett par saker som visar att jag användt klonstämpeln.. :( men de e kul att andra tycker de e snyggt jobbat… Skrattande

Moa-15
0

Hm. Ja visst den sista var lite rolig med så starka färger

Men gillade den andra mer, Ser inte "verkligt" ut med så starka färger tycker jag=)

pellepiano
0

Trevlig bild. Kan rekommendera att fota i RAW då man har större chans att rädda överexponerade partier som det nu är på illern.

[kloakmunk]
0

jag skulle börja fota i RAW för några veckor sedan men de gick åt H*lvete för att mitt PS inte uppdaterar sej som det ska… vet itne vad det e med den men då  tackar jag så mycket.. det visste jag inte om RAW bilder… :D

Oriel
0

Snyggt att du fick väck skuggan med :D

-' Rebecca Johansson

[kloakmunk]
0

tack tack…