Dagensbilder 061119

Fina bilder Kurtson och de ser ju härligt ut att åka vagn sådär med häst och vacker omgivninga har du oxå snyggt
mvh/bjorsa
Ja du Bjorsa, det var aningens friskt. Plusgrader ja, men varmt… nej… det drar lite när man kör.
Och det är trevligt att kunna ge sig ut på körtur, en chans att umgås fler med djuern. Det är bara 10:e gången denna lilla hingst är ute och kör, så man måste säga att han är duktig med all trafik och så…
Denna fönstertittare tog jag idag:
http://www.stilbild.nu/index-filer/fonstertittaren.htm
Skrämde mig först innan jag kom underfund med vad det var.
Knoppar på buske är väl underbart? Eller? Tittat mycket på bilden, undrar om jag missar något. Det blåaktiga - är det huvudpunkten? Och vad är det i så fall?
mvh Martin
Ja visst är knoppar på en buske underbart…om det är rätt årstid…men det är den 19 november idag…saker och ting är inte längre som det bör vara…och det oroar i.a.f. mig

tar med en bild på en bukett me blommor mamma fick när hon fyllde år idag. :)
det blev lite skumt me blixten. men ja tyckte de blev rätt bra ändå.. eller är de bara jättekonstigt?
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#17 Jo, på så sätt. Är kanske trött - men letade efter något konkret i bilden som inte var bra. Men då är jag med dig - visst oroar det mig också. Det är ca 20 mil mellan Malmö och Växjö, och så mycket vinter som jag hade de åren jag pluggade i Växjö (ett par år sedan) har jag inte sett sedan jag vari Jukkasjärvi. I Malmö har vi ju inte snö mer än ett par dagar / år. När jag var liten har föräldrarna visat foton på när Öresund var isbelagt…. (och det är det inte nära att vara idag).
mvh Martin