Along comes a spider
Macro på en läskig liten (STOR) krabat.
Vad tycker ni? Har beskurit den och mörkat ner den en aning. vet att skärpan inte äe 100% bra men men den kanske duger ändå?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gillar färgerna jättemycket! :) Även spindelnätet.
Tackar :D
Någon annan?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Underbar bild! Vad mycket liv det var i den! Älskar färgerna och spindelnätet. Spindeln också såklart. Den är jättebra! Kanske för mycket vitt till höger om bilden.
Men jag gillar den skarpt!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jag gillar färgerna, kompositionen och tanken, tyvärr gillar jag inte resten. För lite fokus på spindeln. Tycker inte att färgskiftningarna stör :)

Jag gillar bilden färg och allt….fast det var det där med skärpan, skulle vart fint om den hamna på spindeln och inte så mycket i överkant på nätet.
ruggig spindel förresten urrr.. var hitta du den?
Tack för alla kommentarerna!
#5 Ja jag är besviken på att skärpan hamnade fel men gillar bilden ändå på nått sätt :)
Jag kröp runt i gräset och kom fram till en blomkruka med massor av blommor i, tänkte fota lite kryp som satt i blommorna och vips så fick jag in denna läskiga sak i sökaren - gissa om jag hoppade bakåt och fikc gåshud då spindlar är bland det läskigaste som finns
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#6 Jo bilden talar till en på något sätt. Kanske är det bra att den inte är skarp om man tänker i skräckperspektiv. De stora skräckfilms mästarna visar ju nästan aldrig moster i perfekt skärpa mitt framför kameran. Utan dom låter det vara lite suddigt ,läskigt och OKÄNT i periferin!
Jo jag skulle nog också hoppa till må jag erkänna!