Välkomna alla nya medlemmar!
Hej,
Du ska känna dig varmt välkommen till Foto iFokus. Känn dig som hemma, lägg upp fötterna på bordet och ta dig runt i Forumet och bland Artiklar. Kika gärna in bland länkar, kanske hittar du någon godsak där med.
Tänk på att det är du och jag som fyller sidan med innehåll. Vill du att forumet ska vara innehållsrikt, snabbt och intressant - ja det är bara upp till oss två att fixa det ;).
Är det något du undrar över så är det bara att höra av sig till mig eller lägga ut dina frågor här på sajten.
Bästa hälsningar från din Sajtvärd och "chefredaktör"
Robert Hammar

Nu efter mässan sitter jag med en hel hög med visitkort från olika fotografer som jag ska ta kontakt med. Många var jätte intresserade utav att jag skulle skicka en intervju till dom. I mailboxen har jag två som ligger som ska läggas upp.
På mässan träffade jag Mattias från Moderskeppet. Han kommer sponsra FotoiFokus med hans videos. Du kommmer ge ditt stöd åt Foto iFokus genom att köpa Mattias video, han ger Foto iFokus 30 kr på varje såld video, mycket snällt av Mattias.
Jag hittade flera nya samarbetspartners på Fotomässan 2006 som är väldigt intresserade utav ett samarbete med Foto iFokus. Snart kan du köpa tidningsprenumerationer, kurser, kamerautrustning, kameratillbehör och programvaror via Foto iFokus. Tack vare våra sponsorer har vi möjlighet att utveckla sajten och vi som arbetar med Foto iFokus kan avsätta mer tid till att producera fler artiklar, intervjuer och rescensioner.
Tack på förhand för att du fyller sajten med innehåll och ger ditt stöd genom att utnyttja de tjänster som vi lägger in på Foto iFokus.
Hälsningar
Robert

Sveriges svar på Scott Kelby, Mattias på Moderskeppet ger snart ut en specialutgåva i form utav en video exklusivt för Foto iFokus. Helt otroligt generöst!
På mässan träffade jag en otroligt duktig fotograf och filmare Dan Norrå, www.conatum.se-. Dans bilder kan du se i tunnelbanegången Gärdet mot Värtan. Jag mailade Dan som arbetar som fotograf/reporter på TV4 och förhoppningvis så ska vi kanske få ihop det i våra kalendrar och tanken är att jag ska följa med Dan för en dag på nyhetsredaktionen.
Aifo går in och sponsrar en kurs i studiofotografering som förhoppningsvis blir av den 2 december. Några utav de medlemmar på Foto iFokus som var med vid fotosessionen på Fotomässan i Nacka har redan anmält sig till kursen.
Hälsningar
Robert