Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 3645 ggr
FotoFreak
0

Foto hemsida

Just nu så har jag bara en blogg där jag visar upp mina bilder ibland, och nu så skulle jag vilja starta en hemsida med gästbok, fotoalbum och mera.

Jag hade en gratis hemsida på freewebs.com förut (www.fotofreak.webs.com) men har lagt ner den då den inte funkar i andra webbläsare än IE. Så är det någon som har tips på ett billigt/gratis ställe där man kan starta hemsida? (inte nogg.se)

pellepiano
0

www.one.com kostar 12 kr i månaden och har färdiga mallar för fotoalbum och så. Och utrymme på hela 3 gb. Har oxå stöd för php och asp.

Jag har måga sajter där och det funkar väldigt bra, bland annat en av mina fotoprojekt www.lutzimages.com ( design och allt är specialgjort dock ).

FotoFreak
0

#1 ok! Det är ett bra tips men totalkostnaden för ett år har jag inte riktigt råd med just nu. Eftersom jag bara är en hoppyfotograf just nu så var det ganska dumt av mig att skriva billigt, jag behöver någonting gratis xP

FotoFreak
0

#1 ok! Det är ett bra tips men totalkostnaden för ett år har jag inte riktigt råd med just nu. Eftersom jag bara är en hoppyfotograf just nu så var det ganska dumt av mig att skriva billigt, jag behöver någonting gratis xP

Eostra
0

Måste bara säga att jag tycker din hemsida var jättefin! :) Håller själv på och försöker koda en hemsida i Freewebs, men får inte bilderna att synas. :/

palsternackan
0

#4 kanske kan hjälpa dig. Håller på med freewebs-sida nu, mitt inne i portfolion och  håller på nu =) PM:A mig om du behöver hjälp! kan testa om du vill^^

FotoFreak
0

PM:A?

Eostra
0

#6 Privat mejl, typ. ^^

Eostra
0

#5 Tack, men det har fixat sig nu. :) Men jag kan väl skicka om jag får problem med något annat? :)

bildochfoto
0

Jag tycker det är enkelt och gratis att använda blogger för att göra en fotoblogg. Så här ser min ut.

Wordpress.com är ett annat gratis bloggsystem där man har rätt stor frihet…

Undrar om man nog inte också kan skapa en bra fotosida med Google Sites…ska nog testa och se vad jag kan göra…

**
Uppdatering**: Nej det där med google sites var inget bra…omständigt…

matildah
0

Jag använder mig utav weebly.com och jag tycker de är jättebra! Gratis och lätta att fixa. Se min hemsida: www.matildaholmqvist.weebly.com

bildochfoto
0

Aminus3 är en ny fotoblogg tjänst där du kan lagra dina bilder och samtidigt vara med i en fotocommunity. Testa vetja…

TriciaJohansson
0

Min hemsida: www.triciajohansson.se är skapad hos one.com och det tycker jag är ett riktigt bra alternativ. Om du vill ha en riktigt proffsig hemsida så får du nog räkna med en liten peng i månaden.

Mvh Tricia