Foto iFokus

Foto

Etikett: kritik-nybörjare
Läst 576 ggr
posweden
0

Bild från thailand. Är rätt nöjd.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Detta är en bild som jag tod då jag och flickvännen gick på en öde strand i Thailand. Är nybörjare på att fotografera. men jag personligen blev rätt nöjd.

Glad

posweden
0

Jag lägger denna i topp igen då jag skulle vilja veta lite om vad ni tycker om denna bilden.

MVH: Patrik

Niklas
0

Det viktigaste är att du är nöjd.

Jag tycker att horisonten är lite sned och du har fått reflexer i objektivet av motljuset. Fotavtrycken närmast kameran är "avskurna". Jag hade hellre sett att de var hela och väl synliga nära kameran.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Astro-Chicken
0

Håller med #2  Men du kanske gillar motljusreflexen som har blivit, det kan se lite läckert ut. Glad Jag hakar också upp mig på fotspåren dom skulle inte vart avskurna närmast betraktaren.

posweden
0

Jag vet om det där med reflexen men hade inget motljusskydd då :/ Sedan är det svårt att få hela fotspår när dom fortsätter i oänlighet. Det är mina och min flickväns fotspår som blev när vi gick här. Och jag bara vände mig om och knäppte till.

Men tack för svaren.

Patrik

Niklas
0

Ett alternativ till motljusskydd kan vara att zooma in mer och ställa sig längre bort. Det blir inte samma bild, men ibland kan det passa.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning