Iller bild
har nu sett så himla många fina kort på hästar, katter, fåglar mm att jag måste bidra med ett par iller bilder….ge gärna tips på vad jag skulle kunnat gjort bättre!
Många fina illeransiktsporträttbilder du har, och flera andra har också. Jag ser dock illern som en busig krabat, som kryper omkring där det är som minst plats. Ett långsmalt djur som lättast känner igen på sin "kutrygg" (eller förväxlar jag den med minken nu?). Jag vet att detta bara är min bild av illern, det kanske inte är så den är? Men skulle gärna se helkroppsbilder / miljöbilder.
mvh Martin
#3 Tack så mycket! jovisst har du rätt ;) Det är därför jag passar på att fota när de är avdäckade ;) Det är så himla svårt att få dem att fastna på bild när de är vakna…ofta blir det bara en svans eller en tass på kortet ;) här e ett kort på ett gäng illrar som e vakna i varje fall…tyvärr e bilden rätt oskarp, och kopplen stör…men så ser de ut i alla fall ;)
Söta djur. De verkar i alla fall väldigt överens om att det händer något intressant till höger om bilden :o)
mvh Martin

Skarpa och fina bilder, försök att lägga lite mer yta framför illern, på den sida som blicken är riktad mot.
Hälsningar
Robert