Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 517 ggr
AktieTrader
0

Arleklint avstängd

Arleklint avstängd

Robert, jag skriver i forumet eftersom du ignorerar mina meddelanden.

När jag skulle kontakta Arleklint för några dagar sedan så fanns han inte mer som medlem. Jag kontaktade honom på annat vis och fick veta att han blivit avständ från foto.iFokus pga kritiken han framförde mot Robert i tråden "Annons i finsk bröllopstidning". Hans inlägg är borttaget men vad jag minns så skrev han att han tyckte att foto.iFokus allt mer börjar likna en reklamsajt för Robert Hammar och Beanpix.

Att Robert stängde av Arleklint för att Arleklint skrev vad han tyckte är enligt mig väldigt dåligt gjort. Det ska kunna vara betydligt högre i tak på ett forum. Det var likadant förra gången Robert kritiserades, då "hotade"  Robert med att sluta skriva innan tråden togs bort.

I ett forum ska man kunna framföra sina åsikter så länge man inte tar till personangrepp. Här kan man inte det. Jag tycker att Arleklint är oehört duktig och han ska inte behöva lämna foto.iFokus bara för att Robert inte klarar av att ta kritik på ett vettigt sätt.

Jag kan inte vara tyst när någon behandlas fel och illa. Och vi får väl se om Robert är rakryggad nog att låta dessa stå kvar eller så kanske jag med blir avstängd.

Det kanske känns svårt att skriva sin åsikt nedan men du kan klicka istället.