Kritik - Natur .Havet.
Den är fin. Den skulle vara bättre om du rätade upp horisonten och ta bort den hemska loggan.

Jag tycker också du ska räta upp horisonten. Visst kan man lägga kameran på sned för att få en mer dramatisk och konstnärlig effekt, men då ska man ta i ordentligt. Här är lite "mesigt" och ser mest ut som att du inte lyckades hålla kameran rakt, om du förstår hur jag menar. :)
Annars är bilden väldigt snygg. (kan visserligen hålla med om att loggor på bilder är fult, men jag vet tyvärr hur lätt det är att andra snor bilderna, så jag kan själv sätta på en logga ibland för att minska risken att någon vill ta den.. ;) )
Färgskalan är helt i min smak!
Jag vill tacka för kritiken jag får.
Förlåt för loggan, den blev lite stor xD ..
Horisonten är sned för att jag "råkade" ta kortet när jag var ute. Jag skulle ta kort på något annat, så råkade jag klicka till på kameran ;). Därför blev den lite sned. Har oxå en dålig kamera. En helt vanlig kompaktkamera.
Jag ska försöka göra loggorna lite mindre till nästa gång :)
Tack så mycket :)

#3 Tycker den var fin, men håller med de föregående talarna. Fixa till horisonten. Så blir det bättre. Och den stora loggan fyller verkligen sin funktion, svåt att missa vem fotografen är..