Foto iFokus

Foto

Etikettadobe-photoshop-lightroom-elements
Läst 1390 ggr
kajsa-kavat
0

KÖPES:PHOTOSHOP ELEMENTS 5

Idag började jag en fotokurs och där använder vi photoshop elements 5.

Är det någon som har ett beg. till salu ?

Eller vet du var jag kan köpa det till bra pris ?

Inkanyezi
0

Det ser ut som om man kan tanka hem 5.0 engelsk version från Adobe

Annars är aktuell version 7.0 som finns att ladda hem i svensk version för 30 dagars prov innan man köper.

Men om du har tur kan det vara någon som säljer en 5.0.

Lycka till!

Lynxx
0

Du kan ju kolla på t.ex. Tradera-auktioner under:

Förstasidan | Kategorier | Datorer & Tillbehör | Datortillbehör | Program/Mjukvara | Bildbehandling |

Ett ex:

--------------

Eller på Blocket & likn:

Ex:

Adobe photoshop elements 7.0 win sve cd

Photoshop elements 6

Betala via Intenetgirot (info finns på Blocket) - så får du varan skickad & kan sedan verifiera att det är korrekt innehåll innan pengarna utbetalas till säljaren eller återsända varan & få tillbaka pengarna fr Internetgirot.

/L

kajsa-kavat
0

Tack så mycket. Jag har kollat både Blocket och Tradera men inte hittan 5:an som jag letar efter, och då helst svensk version. Men det är väl bara att leta vidare.

Lynxx
0

Mmm…man får kolla igenom dem varje dag…de brukar dyka upp till slut. Alt sätta ut en egen annons under Köpes

Inkanyezi
0

Du behöver inte stirra dig blind på att det måste vara version 5,Det är ganska små skillnader mellan de olika versionerna, och de flesta berör inte editorn, utan gränssnittet när man startar den och organiseraren (från och med version 4 kan de sakerna stängas av). Om du har Vista bör du ta senaste versionen om du får tag på den.

kajsa-kavat
0

Tack alla för er hjälpsamhet. Jag har nu fått tag på Photoshop.

kram kajsa-kavat

Lynxx
0

OK Glad