RETUSCHUTMANINGEN
Har ända sedan jag vunnigt försökt lägga ut en bild utan resultat, spelar ingen roll om jag tagigt en annan bild eller annan dator får upp den hemska gula felmedelande sidan med svart och röd text.
Gjorde en tråd om detta 2 dagar efter "tävlingen början" och ingen gjorde anspråk medan en kom med förslaget att fråga person nr 2 som vann men fick inget svar därifrån och där av skickade en person PM till mig nu och frågade vad som hände med tävlingen, jag vill att någon tar över stafett pinnen för här verkar det som det inte finns något sätt för mig att få ut en bild allt bara krånglar.
SÅ första bästa som känner sig manad skriv här under och sedan ta tävlingen i dina händer så det fortsätter snurra.
Beklagar detta verkligen ni som fått vänta och blivigt irriterade.
- Puttar upp
Kattjazz tar över utmaningen utmaning#9

Sorry werner, jag missade att du lämnade över stafettpinnen till mig. Tack ändå för förtroendet! Bollen ligger nu hos Kattjazz 
Ja det blev lite knas men det ordnar sig nog, du får vinna denna omgång ;)
Du får minska ner bilderna :D
-' Rebecca Johansson
#5 det hjälper inte att minska ned bilderna eftersom jag redan tetstat det & helt plötsligt inte ens gick att skriva, kunde inte svara i trådar, dock kunde jag skapa trådar och det var så i 4 dagar.
#6 - hmm.. :S Du kanske bör testa byta internetläsare? Alltså jag har mozilla firefox. Och det är faktsikt bra!
På ena datorn har jag mozilla firefox 3.0.8 och på andra datorn har jag Google Chrome + att jag även testade med Explorer och Opera 9.64..
4 stycken browsers varav 3 är senaste versionerna ute så jag tror det inte hänger på det tyvärr.
Men fortfarande så funkar inte allt på iFokus för mig, jag synkar tydligen inte alls med servrarna trots att mina webbläsare ska klara det.
#8 - vad mysko! Du borde kanske kolla in på support?