Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 476 ggr
JagSomDig
0

Kritik, Naturbilder :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle gärna vilja ha lite kritik på dessabilder!
Tagna med NikonD40, Kitobjektivet på.

Tack / Nathalie CH. :D

JagSomDig
0

bild 2, Lägg märke till Getingen (;

JagSomDig
0

Bild 3, Första gången jag la märke till det uppochner vända v:et på snödropparna… (:

Astro-Chicken
0

#0 Bild 1  Snygg! därfick du allt rätt tycker jag.Glad

#1 Bild 2 Lite rörig bild svårt att se vad som här huvud motivet "getingen" eller blommorna. Sedan om man får vara lite näsvis eller en besserwisser så är din "geting" ett bi. Flört

JagSomDig
0

Hihi Tack :)
Haha, är kanske lite trött för tillfället ^^'

Astro-Chicken
0

#2 bild 3 Snygg skärpa lite mörkt motiv och lite ljus bakgrund. Fin oskärpa på bakgrunden. Skulle kunnat ha blivit riktigt bra om motivet inte blivit förmörkt. Glad

Astro-Chicken
0

#4 Det är inte alltid lätt att se vad som är vad i insektsvärlden. Det finns blomflugor som sern nästan exakt ut som getingar vid snabb skymt. Det man märker när man tittar ordentligt är att dom flyger "fel" för att vara geting, dom kan sväva stilla som en helikopter och sedan att dom är försmå. Annars är dom på pricken lika en geting.. nästan mer en ett bi faktiskt.Flört

JagSomDig
0

Hihihi, tack åter igen :)
Haha nej det är det verkligen inte :O Jag har nog dessvärre inte nån koll alls på det… Såg t.ex en konstig insekt igår-.-' Helt trekantig i kroppen och med stoooora vingar och snea ben -.-' MEn men, nån ide om vad det kan ha vart för nåt?