"Gränssnittet har inte registrerats"
Kan nån hjälpa mig??
Nån som är bra på digitalkameror??
Jag har en Canon EOS 350D som jag ägt ca 6 månader och laddat över foton flera gånger via min USB-kabel. En kompis som har modellen 50D lånade datorn en gång och laddade upp kort på min dator.
Efter det kan jag inte ladda upp kort längre… då jag klickar på "ladda upp foton" så kommer det upp en felmeddelanderuta där det står "Gränssnittet har inte registrerats"
Jag förstår ingenting och det är sååå tråkigt för jag kan inte ladda upp alla foton jag tagit på flera månader!!
Snälla kan nån hjälpa mig? Skicka iså fall gärna ett PM till mig så blir ingen gladare än jag!
mvh Caroline
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Du kan behöva installera om programmet som hör till kameran för att det ska funka igen, och det behöver inte hänga ihop med att datorn har använts med en annan kamera.
För att göra det enklare, är det bättre att skaffa en minneskortsläsare, så tar man ur minneskortet ur kameran när man ska ladda upp bilder. Då behöver man inte ha fulladdat batteri i kameran när man ska ladda upp bilder.
Tack snälla för hjälpen!
Jag har nu köpt en minneskortläsare! Får stå ut några dagar till tills den kommer med posten!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se