Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 608 ggr
Jojaton
0

Paljetter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade lite paljetter hos min syster igår, och idag fotade jag lite med dem. Har tagit dem själv på mig själv, innomhus med blixt tyvärr. Men gillade den här bilden ändå. Vad tycker ni?

Finns två andra på min blogg också, shonali.blogg.se, kika och kommentera gärna!

Johanna - Instagram

Astro-Chicken
0

Tycker den blev super. Det märk knappt att du har kört med blixt! Glad Killar nog bäst den varianten du har lagt upp här.

sMarTieZ
0

Den var jätte snygg :)

Jojaton
0

#1 & #2 Tack Glad 

Stör kloningen er mycket? Jag är delad, ibland stör jag mig jättemycket på den och ibland märker jag den knappt. Kan bättre, men är lite lat Oskyldig

Johanna - Instagram

Kattapult
0

Jag tycker inte kloningen stör alls mycket :) Gillar den perfekta fokusen på ögat :)

Jojaton
0

#4 Okej, tack :)

Johanna - Instagram

Astro-Chicken
0

#3 Om jag ska vara riktigt ärlig såg jag inte ens kloningen första gången jag titta.. så det borde väll vara ett bra betyg?Flört

Metinia
0

Jag tycker att det är en fin bild och kul idé, men jag skulle vilja se lite mer runt ögat, det känns lite inträngt. Sedan kan jag som perfektionist inte låta bli att störa mig på att paljetterna inte ligger i en riktigt rak fin båge, men det är lite petitess kanske.

Om du håller på och redigerar bilder ofta i t.ex. photoshop så skulle jag om jag var du försöka ändra färgen på ögat lite och göra det mer guldaktigt så att det passade in bättre med paljetterna.

Men i det stora hela en roligt bildidé som blev snygg.

Jojaton
0

#6 Haha, antar det!

#7 Tack så mycket. Jo jag vet att de inte ligger i en rak linje, stör mig på det själv också Flört Men var bara en snabb sak jag gjorde, tog nog tio minuter att fota och fixa paljetterna - ville mest bara testa och sen blev jag nöjd med denne.

Vilket bra tips, ska testa det med ögat sen Glad

Johanna - Instagram