Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 1013 ggr
Agda
0

Kritik - himmel bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar att fota himlen, ibland är det så underbara färger =)

Här kommer det några bilder som jag gärna vill ha kritik på, som jag tycker är bra.

Agda
0

-

Agda
0

-

Agda
0

-

Agda
0

-

Agda
0

-

Agda
0

Sista bilden.

Astro-Chicken
0

#2 och #3 är riktigt saftiga bilder, men vad är det som skymmer övre högra hörnet på #3??Skrattande

#6 Var riktigt vacker den har du lyckats fint med.

Agda
0

#7: Tack =) Det är en del av hustaket, stod i fönstret på övervåningen när jag tog det fotot ;P

Astro-Chicken
0

#7 He he, ja det är ju bättre än att få fingret ivägen eller en lös tåt från utrustningen.. Glad

Agda
0

#9: Japp ;P Men jag får skylla på att mitt objektiv bara är 18-55 mmOskyldig Plus att hade jag lutat mig längre ut så hade jag fallit utFlört

Astro-Chicken
0

#10 *skrattar snällt* Då kanske hjälm och säkerhetslina kan var bra att packa i fotoväskan?Skrattande

Agda
0

#11: Hehe, ja det skulle vara någotFlört Eller så får jag börja att masa mig utOskyldig

hannabrink
0

Gillade den sista bäst. Helt underbart ljus som ger det en riktigt mysig känsla :)

Wendlas
0

#2 och #6 är kalasfina.

Jag har samma "problem" som du, så fort jag ser en vacker himmel så kliar det i avtryckarfingret. Nio gånger av tio blir det dock bara skräp. Men dessa bilderna har du lyckats bra med.

werner
0

gillar #6 för somriga reflektionen man fick av husväggen.. dock stör din logga men det är ju en bagatell ^^

Astro-Chicken
0

#15 Är det inte meningen att loggan ska störa så att ingen tar och snor bilden, eller?Glad

Sofiae
0

Jag tycker att alla bilderna är fantastiska!!

Agda
0

Tack allihopa =)

#14: Hehe, tur att jag inte är ensam med det problemet ;D

#15: Precis som #16 skrev så är bilden märkt just p.g.a. bildstölder. Visst finns det många som lätt kan redigera bort den när dom snor, men långt ifrån alla =)

werner
0

#18 i could take the stamp away ^^

BrightGloria
0

Väldigt fina bilder!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Agda
0

#19: Men då är ju frågan; snor du bilder?Flört
#20: Tack!Glad

werner
0

#19 Nej har ingen anledning att sno bilder, är jag så dålig på att fota så jag behöver sno andras bilder ska jag troligen lägga av att fota. Jag brukar oftast bara skåda bilder vill inte ha dom ^^

[Popcorni]
0

Vilka härliga bilder! Glad