Blivande boxare med vinnareblick
Hej alla, Provar att lägga ut ett par bilder som jag vill ha lite feedback på. Jag har berabetat dem i PS för att få bort en allt för rörig bakgrund och justerat nivåer och skärpa. Den ena bilden har jag valt att låta "coachen" vara med i bakgrunden och den andra är utan "coach" men först orginalbilden. Vad är bra vad är dåligt, har jag tillfört eller förstört i bildbehandlingen, vilken är bäst etc? Är inte heller säker på att jag kan lägga in bilderna på det sätt jag gör här, men går det så går det annars gör jag om….
Kul idé! Jag fördrar nog #3. Det kändes mest som en cool bild för alla och inte så gullig bäbbebild på något sätt.
Mvh // Johan
Jag gillar också #3.
Barnet och handskarna är ju det viktiga i bilden. Kanske det går att "tona ner" handskarna lite, lite. Jag tycker att de dominerar lite. (smaksak)
Häftig bild!

Välkommen Micke!
Trevlig idé med söt litet barn i bild. Det syns verkligen att ni har lekt fram en bild då barnet är lugn och glad, bra jobbat. Jag föredrar #3. Du har bra ljus i bild, det måste bero på att du har använt dig utav en väldigt bra blixt.
Nu tycker jag att boxningshanskarna blev gigantiska i bildoch ser mer ut som om de var ditplacerade än att modellen skulle ha dom på sig, det ser nästan ut som om barnet skulle vara ihopklämd mellan två handskar.
Vad tror du om att placera modellen på golvet tillsammans med de två boxningshandskarna, sedan försöka fånga barnets uppmärksamhet efter ett litet tags lekande med hanskarna?
Hälsningar
Robert
Tack Robert, men det är mer ögonblicksbilder än det ser ut som. Modellen bor i Norge så att prva dina idéer blir svårt. Har dock några fler bilder från samma tillfälle, ska se om jag kan få till något av dem.
Och jajamen en riktigt bra blixt har jag använt, den lyser även upp min avatar