Kanske ska köpa sig en EOS 400D?
Japp, nu har man fått en snilleblixt igen.
Tittad lite på en Canon EOS400D, och av det jag läst om den på bla. cyberphoto så verkar det ju vara en toppenkamera. Till skillnad mot 350 som visst hade sina brister, men då kanske mest i formatet. En annan sak som imponerade på mig var bruset. Eller snarare avsaknaden av brus. I ISO 800 tycker jag man knappt kan urskilja brus, och det tilltalar lite. Sen är jag väl ute efter en kamera som sparar lite snabbare på minneskortet än vad min gör.
Men min EOS300D, den borde jag väl kunna få en 4000kr för? Den är ju komplett med 18-55mm objektiv, batteri o laddare samt manual. Det är ju det som följer iofs., men ändå. Känns rimligt. Blocket nästa.
Vad ligger en Canon Eos 400D på i pris???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Kolla på Pricerunner. Ser ut att ligga på drygt 6.500, oklart vilket objektiv som följer med då, men tror att det är standard 18-155mm eller liknande.
mvh Martin
6500kr lät billigt tycker jag. Har iofs. bara kollat typ cyberphoto, men det är för jag gillar support bättre än pris i vissa fall.
Sen är det nog 18-55mm som följer. 
Oj det var billigt.
Eller är jag ute och cyklar.
Jag letar efter en kamera som ligger i prisklassen 10.000-13.000.
Är det någon som kan Rekommendera en bra canon till något sånt pris.
#3 Pricerunners billigaste ställen är ju ofta rena beställsiter, och liksom du föredrar jag att handla på Cyberphoto för att då vet man att man har en mycket bra support att luta sig tillbaka på.
mvh Martin

#2: Priset är för kamerahuset utan objektiv.
Skall du ha objektivet 18-55 så blir det ung 8000 :- och med 17-85 så blir det drygt 11000:-
Ok. I dagsläget har jag en canon redan. Och ett antal objektiv redan. Vad finns det då för kamera som ni kan rekommendera??

Madde: För 13.000:- kan du få ett Canon 30D hus. Kostar 12.995:- på ScandinavianPhoto.
Och tillbaka till huvudämnet.
En 400D får du för 8.250:- med 18-55mm gluggen på ScandinavianPhoto. Priset jämfört med cyberphotos ligger ungefär 60:- dyrare.
Men tänk då också på att du har ScandinavianPhoto i Bankeryd strax utanför Jkpg. Vilket inte blir allt för långt att åka vid eventuellt fel.
Hälsningar
Alexander Isaksson
PS. Men glöm inte bort Cyberphotos choklad.=P DS.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#8 Bra poäng där. Cyberphoto hanterar ju reklamationer/reparationer som kungar. Men det är ju en massa skickande fram och tillbaka. Choklad i all ära. 
Men först o främst så ska jag se om nån vill köpa min 300D, för den behöver säljas innan jag har råd med ny. Gud glömde mig när han delade ut veckopengen..

Inte helt säker på att du lyckas få exakt 4000:- för den. Men går alltid att testa. Såg en på tradera som fått 5500:- för en 300D med tillbehör. Men man måste ju gå ut positivt innan man vet hur marknaden ser ut.
Hälsningar
Alexander Isaksson
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson