Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1673 ggr
FokusGalleriet
0

05:00 på en söndag...=I

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe här är dagens kort, vi var uppe rätt tidigt runt 05:00 å skulle föröska få med soluppgången i stan men vi kom lite sent iallafall, skulle velat vara där aningen tidigare bara, men, det är ju söndag, tycker man är värd att få ligga och dra sig till minst kl 05:00.

Kritik gillar jag, så ös på bara.=)

FokusGalleriet
0

FokusGalleriet
0

det där sm ligger på stenarna va IS=) super fina helt lena is klumpar, överallt=)

FokusGalleriet
0

Ett par svanar ja stötte på.=)

FokusGalleriet
0

Martin
0

Överlag tycker jag att du fångat ljuset mycket bra i bilderna, undantaget är #2 som jag tycker blev lite i blekaste laget även om det var fint ljus i neder/mittendel.

#0 Blev mycket bra svartvit. Fint komponerat och precis lagom stor solkatt/stjärna (vad det nu heter?!).

#1 Tycker jag är en underbar gryningsbild, varma fina färger. Tyvärr blir det för min smak lite för mycket svart och mörkt i mitten av bilden, innan vattnet kommer som en liten ljusning. En mycket bra tanke och komposition av bilden, men skulle velat ha den lite ljusare i mitten, så att det i alla fall kunde anats någon svag struktur.

#4 Fastnade jag mycket för, men har svårt att bestämma mig. Tycker att den luddiga bakgrunden med fint ljus blev kanon men tycker ändå att bilden är lite för rörig. När jag tittat på den ett tag, så tycker jag den fungerar. Men det är något som gör att jag är lite tveksam ändå, kan inte riktigt sätta fingret på det. Möjligen lite för ljust grässtrå i vänsterkanten, det som är i fokus. Blicken fastnar inte riktigt någonstans utan irrar runt lite.

Men, som sagt - som helhet mycket bra bilder. Bra jobbat!

mvh Martin

Josign
0

Så öser jag på eftersom jag oxå var med! Kan inte någon fråga TS hur bild #4 blev till, för den är lite speciell vilket gör att jag tycker den är underbar! =)

#5 Fokusgalleriet´s bil!

(Är medveten om grenarnas obalans) Glad

Buuc
0

Vilka härliga bilder!

Tycker att #0 har lite konstig himmel, eller vad den nu ska föreställa..

Men annars är bilderna superhärliga! :)

Jag bara älskar #1!

Josign
0

Astro-Chicken
0

1# och 6# gillade jag. Tycker dock 1#:an blev lite mörk i mitten som #5 visserligen redan påpekat. #4:an var ball på något sätt stör den mig men ändå är den fachinerande. Njutbar disharmoni/rörighet kanske, kan inte sätta fingret på det. Glad

Oriel
0

#4 Var riktigt häftig :)

-' Rebecca Johansson

FokusGalleriet
0

Tackar tackar, många verka tycka om #4=) som bara va ett test som gick fel=) haha, skulle göra en HDR bild Men tog typ fel bilder så det vart 2 olika. men ja tycker den vart speciell, tycker om den=)
här är en till bild från samma tillfälle.

Martin
0

#8 verkligen älskar jag. Riktigt härliga färger, bra jobbat!

mvh Martin

LeoL
0

fin naturbild… :)

- gillar verkligen bild # 2

jag var också ute i lysekil och fotade , vill dela mig med några av de .

LeoL
0

gillar verkligen lysekil ..!!!

LeoL
0

säga vällkomen hösten ..

LeoL
0

2 timmar på Stångehuvud

ElinH
0

Jättevackra bilder allihopa!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Astro-Chicken
0

#13-16 Dom var fina hela högen. 13, 15 gillar jag Bäst. 16 var kul, lite nytt grepp. Kan man kalla det självporträtt av fotograf i frånvaro? Glad

LeoL
0

#17- tack ..

#18 - hahahah … det kam man nog säga … jag var själv ute så ingen kan ta bild på mig … tack !

BrightGloria
0

Fy vad jag älskar era bilder!
Alla är väldigt vackra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Kristall
0

Bilden i #8 = amazing :D Eftersom att den innehåller så mycket, utan att vara rörig öht =)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Josign
0

#21 o #12 Tack så mycket, jag som själv blev halvnöjd med den =/ Skulle velat fixa mer men ritbrädan var upptagen så jag hade bara pekplatta tillgänglig =)

FokusGalleriet
0

En till=)

Astro-Chicken
0

#23 Den var grymt fin den skulle jag lungt kunna trycka på canvas! Glad

FokusGalleriet
0

#24 Snart kommer man kanske kunna köpa den på fokusgalleriet.se =) när sidan är klar. bara att du "hänger på låset" ;)

Astro-Chicken
0

#24 Hmm, kanske inte en så dum idé :) fast nu sparas alla pengar till min nya kamera förståss.. Glad

FokusGalleriet
0

en bro=)

FokusGalleriet
0

en bro=)

LeoL
0

#28 ….

- kan jag får säga ett ord ??

- WOW …!!! …..  :) ..Nice .!!

Astro-Chicken
0

#27-28 + #alla Fett grymma bilder börjar snart bli dags att starta en kult och dyrka dig och din syrra! Glad

Bleenda
0

#0 Kanon bilder allihop. Jag kan inte välja vilken jag tycker bäst om faktiskt.

Men den med isbitarna är läcker med glansen. Som små diamanter.

FokusGalleriet
0

#29 kul att du gilar mina bilder=)

#31 Jo isbitarna va superfina, låg överallt längst hela Kusten=)

#30 Jo gör det=D fast det vore lite creapy fall det var min syster eftersom vi är tillsammans mm=) mer min flickvän, sambo, lover, soulmate, kolega hehe

Astro-Chicken
0

#32 Ha ha Sorry ! Iblan snappar man inte upp alla detaljer över nätet! Skäms He he Vad goo man e' i bland.. Glad