Foto iFokus

Foto

Etikettadobe-photoshop-lightroom-elements
Läst 1722 ggr
emmaa
1

Studentpris på Photoshop!

Fick ett mail idag med överskriften "Adobe produkter 80 % billigare". Det visade sig att om man har ett student-legitimation (CSN) så kan man köpa Photoshop CS2 för 1400 kr samt hela Creative Suite för 2300 kr. De är på engelska men väldigt mycket billigare!

Kan ju vara något att fundera över om du är student eller har en son/dotter med CSN-kort. Man beställer enkelt genom att logga in på en hemsida!

Länk till sidan Skrattande

/Emma

broderbluff
0

Jag trivs på det öppna havet som den "sjöman" man är, om något år så kanske jag säljer skeppet och stannar i land ;)

emmaa
0

Mjo jag med broderbluff. Min ekonomi och min envishet tål inget annat Glad

/Emma

xarfez
0

Mer info här

Man bör även läsa vad det är för skillnad på student-versionerna jämfört med orignalen.

broderbluff
0

du skickade samma länk som emma #3

broderbluff
0

och största skillnaden är att student versionen endast är för privatbruk. du får inte sälja bilder som du har redigerat i en studentversion

Robert
0

Kan man sälja bilder redigerade i en piratkopia?

Hälsningar

Robert

Tom
0

Syns det i bilderna (metataggar eller nåt) om de är redigerade i en studentversion eller en vanlig?

Tom

Martin
0

#6 Det kan man säkert, för att man skall kunna köra program så brukar de kräva att de är aktiverade med licens osv, så även om det är pirat så tror programmet att det är rätt aktiverat. Skulle jag tro, har själv Elements av den anledningen att det var överkomligt för min plånbok medan Photoshop inte var det :o)

mvh Martin

emmaa
0

#5 Det finns ett annat erbjudande där den kostar 2900 där den är "godkänd för kommersiellt bruk".

broderbluff
0

en piratversion syns som fullregistrerad, men jag kan tänka mig att en student version syns att det är en studentversion i  metataggarna