Låna ut kameran?
Hej!
Min bror frågade mig i går om han kunde få låna min systemkamera på Elmiamässan, då han och några kompisar ska åka dit.
Jag sa att jag skulle tänka på saken, men jag vet inte vad jag ska svara..
vad tycker ni? och skulle ni kunna tänka er att låna ut eran värdefulla ägodel?
/marika
Jag har fått lånat min kusins stystem (Nikon D70) med alla tillbehör vid flera tillfällen detta pga att han vet att jag sköter mig och inte förstör saker och ting.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
okej, jo jag litar på honom, men man vet ju aldrig. Han har ju heller inte använt den mer än att ha tagit 1 bild tidigare, så jag vet inte.
Min kusin lärde mig grunderna på några timmar. Fast för det mesta så fotade jag på auto.
Det är nu på senare tid som jag verkligen börjat intressera mig mer för foto så nu så har jag tagit över hans kamera eftersom han köpt en ny bättre kamera.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#2 Om du litar på honom och han kan hålla sig från att flamsa runt med dyrgripen. Så tycker jag han kan få låna den. Kör en lite snabbkurs med vad som är viktigt och tänka på får du honom riktigt intresserad kanske han sparar till en egen kamera.. och då slipper du låna ut din. smart va?