Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 932 ggr
[mingdie]
0

Dagens bild 5/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kör igång Dagens bild tråden med en häger liknande fågel.

Eddie

Mandrakonian
0

här kommer min lilla bild =)

Horsegirl
0

Här är min

Mandrakonian
0

Snygg Horsegirl alltid snyggt att ha vatten i bilderna :-). Bra ljus !!!!

emmaa
0

#0 Fin bild men jag tycker att den har lite för mycket luft upptill och är lite för hårt beskuren nedtill, jag skulle ha flyttat ner kameran en bit!

#1 Jättefin bild men jag stör mig på ljuset i mitten (som ser ut att vara en lens flare från PS?). Jag hade nog gillat den bättre utan, men det är väl en smaksak :)

#2 Snygg bild Horsegirl, kanske kunde du fixa lite i PS så det blir lite mer stuns i färgerna? :)

/Emma

Horsegirl
0

Tackar :D Färgerna är egentligen mycket bättre, det blir lite sämre när man laddar upp så här :D

pbateman
0
Runsviks
0

Jag är såååå glad över min nya kamera, Nikon D70s…
Till 90% fotar jag skogisar. Ni får gärna tycka till.

pbateman
0

Här kommer min bild.

Efter en dop fest som ett par skinnskallar attackerade. 

Som tur är kom ingen till skada.

pekwall
0

#8 Är det ett jobb i PS?

Det ser riktigt verkligt ut..

Runsviks
0

#8Kan knappt tro på vad jag ser och vad du skriver… tappar ord.

pbateman
0

Det är absolut inget PS jobb.

det hände inatt på den skola som mina barn går på.

Deras matsal som skulle invigas idag efter ett omfattande omarbete hade hyrts ut till ett dop. När deltagarna i dopet skulle sätta sig och äta middag kommer det 20-30 skiskallar och slänger in stenar i rutan mot folk som sitter och äter. Och även som ni ser vandaliserade dom deras bilar. Vi föräldrar har varit där och städat idag så att barnen kan få sin invigning av sin matsal, eftersom dom som blev attackerade inte vågade gå ut idag.

Godisnalle_
0

Här kommer min bild Min lilla Gulliga katt Elsa som ligger och myser i mitt Knää..

#8, är det en verklig bild?! #10 alla har vi olika åsikter om folk låt "#8" skriva vad han vill, inte ditt problem….

emmaa
0

#12 Jag tror inte att Runsviks i sitt inlägg #10 menade att låta otrevlig utan att hon "inte kunde tro det" för att det verkade för hemskt.

pbateman
0

Nä jag svarade #9 som undra om det va ett PS jobb

Runsviks
0

#8 och #13 helt rätt jag missuppfattade inte bilden, utan att fotot var på riktigt och jag blev helt mållös… och är det fortfarande….

Godisnalle_
0

Aha okej Förlåt trode du menade Det han skrev om Skinnskallar… #11 ojdå ser inte bra ut ;S

Martin
0

#8 Tråkigt, men viktigt att dokumentera.

mvh Martin

Robert
0

#8, 11 - det verkar inte flyta rätt med alla vätskorna i deras skallar som ställer till det med ett dop sådär. Vad hemskt.

Hälsningar

Robert