Vill ha kritik =P

Jag tyckte den var rätt fin.
Antalet megapixlar säger egentligen inget alls om hur kvaliten på bilderna kan bli.
#1 Nej jag vet =) men det är svår att få en någurlunda skarp bild =P Hittade inte nån fler bild nu..
Tycker att bilden var fin :D
-' Rebecca Johansson
Jag gillar den också!
#3,4 : Tack så mycket =D

#6 Oj ! Verkligen jätte snyggt =P

#6 Tack, typ. :) Din egna version var kanske liite mörk, liiite stark kontrast, men den va ju fin! :)
#10 Jag vet .. jag såg att den vart det.. =P Jag ska ta bort den och ändra igen =)
Jättefin bild för att ha tagits med en 3,2 mpx. Men om du vill ha kritik så tycker jag att det är svårt att hitta fokus i bilden, om man nu ska göra en bild suddig kanske man ska lägga starkt fokus på en punkt. Det kanske du försökte göra, och det kanske var den dåliga kameran;)
#12 Jag är liite nöjd med den själv.. Men jag förstod inte riktigt ?

Säger som #1.
Brukar säga att det är inte megapixlarna som gör bilden det är fotografen som skapar den.
Kan man fota så kan man få super bilder oavsett megapixel =).
Är man "dålig" på att fota kan man få jätte dåliga bilder även om man har t.ex 12megapixel kamera =). Så megapixel spelar ingen roll. Kan man fota så kan man =).
#14 Jo.. Det är ju så, men det är mycket lättare att få bättre bilder om man har en bättre kamera =)

#15 Jo, det är ju klart =)

#12 Jag tycker att fokus och skärpa är jättebra i bilden för att vara en digitalkamera! Väldigt svårt att få ett så kort skärpedjup med en digitalkamera, och jag tycker att Brullebro var jätteduktig som lyckades med det.
#17 Tack så mycket =D

#18 Varsågod. :)

Ja då halka man in lite sent kanske? Men jag tycker det var en fin bild.
Och det här med megapixel hysterin tycker jag är heltokigt. Pixlar har inte så mycket med känsla för fotografering och göra och dessutom har optiken ett finger med i spelet när det gäller bildkvallitet.