Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1149 ggr
Norrskenet
0

Hammamet i Tunisien

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förra veckan var jag och min familj i Hammamet i Tunisien på en en veckas golfsemester. Kanonväder och fina banor och god mat. Temperaturen hölls si på dagtid runt 29 grader och solen sken hela veckan.En fin kväll knäppte jag några solnedgångsbilder. Här kommer den första tagen vid Medinan.

Norrskenet
0

Båtarna på stranden var vackra och passade in i färgskalan, så här behövs inget photoshoppande.

Norrskenet
0

Solnedgången var fantastisk och gick förvånansvärt snabbt. Det gällde att vara på sin vakt och knäppa snabbt.

Norrskenet
0

På eftermiddagen satt ledighetskommittéen längs huvudgatan. Observera han som inte fick plats på bänken. En Rookie måhända?

Robert
0

Norrskenet, trevligt att du har hittat hit och jag blir väldigt glad för att du vill dela med dig utav dina fina bilder.

Välkommen!

Robert

Staffan
0

Härliga bilder Norrskenet!

Jag var i själv i Tunisien förra året och kan intyga att det var så fint som bilderna ovan. Då hurde vi hyrde bil i norra Tunisien och åkte ner till Djerba som också var fint - speciellt om man var ute efter sol & bad… :)

Hur var golfandet? Vi funderar på att försöka öppna en ny iFokus-sajt för golfentusiaster, det verkar vara ett utbrett intresse.

// staffan

bosse
0

Kul att se dina foton igen. Jag har vantat pa att du ska dyka upp. Du har aven lyst med din franvaro pa AG.

mvh/bosse

Norrskenet
0

Min son har ockuperat datorn under kvällstid så att jag har varit hänvisad efter 11 och tröttheten har varit en betungande faktor  härvidlag. En stilla undran. Hur får man in sin bild i ingressen?

mvh/Kenneth

Norrskenet
0

#5 Vi golfade fem rundor på golfbanan som heter citrus. Citrus har två artonhålsrundor och vi blev speciellt förtjusta i den som hette Foret. Väldigt omväxlande och kul bana. Kolla in en bild från ett av hålen.

Jessie
0

Vilken fin bana, så avundsjuk på er. Golf är rolig, håller på att lära mig. Kanske nästa år så kan jag åka utomlands och spela!

bosse
0

Robban ar pa resa tror jag. Ang. din fraga. Ga till din personliga sida - adminstrera - personlig bild.

Jag skulle aven garna se fotot fran Falun, dar man ser en spegelbild av byggnaderna i an. Du la in den pa AG en gang i tiden.

bosse

Norrskenet
0

Vad det den här bilden du menade.

Norrskenet
0

Här en till bild med Faluån som bakgrund, nu lite mer snötäckt

bosse
0

Jag har ett minne av det var taget rakt over an och man sag aven byggnaderna och inte bara en spegelbild. Jag kan ha fel. Jag tror ocksa att det var trabyggnader????????

bosse

Robert
0

Läckra vinterbilder du bjuder på Kenneth!

Robert

Norrskenet
0

#13: Jag har bara en till som är tagen samtidigt och det är den här

bosse
0

#15: Den var jattefin! Mao sa maste det har varit 11 du visat tidigare.