Maggan vs. Wilda
Igår (28/10) så var jag och en kompis från Stockholm i stallet och red samt fotade lite. Fick ett par söta bilder på när Wilda (fölet) försöker stryoa & käka upp Maggan. Gjorde en enkel liten bildserie av det hela.
Vad tycker ni?
Skärpan & kvaliteten blev konstig när jag laddade upp bilden, kvaliteten är bättre egentligen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Gillar speciellt andra bilden.

Fin serie, vaket av dig att fortsätta och fortsätta ta foto 'n på hästen och tjejen.
Hälsningar
Robert
tja! Du får montera en extra bild på staketet med texten "mata ej djuren"!! //micke
Fin bildserie, fin liten häst!
Jag är inte speciellt imponerad av alla husdjur som fotas och läggs upp på fotosidan utan att det finns något speciellt med dem. Det är ungefär lika intressant som att titta på andras bebisar. Det är jättekul för föräldrarna men inte för någon annan. Problemet är att föräldrarna inte kan förstå att inte alla andra är lika intresserade av att glo på deras ungar som de själva är.
Men den här bildserien var riktigt kul! Bra jobbat! =)
Tom
Tack så jätte mycket för era snälla kommentarer :) Är själv nöjd med bilderna. Wilda gjorde detta flera gånger på både mig och Magdalena, dock var detta enda tillfället jag fick det på bild. Och visst ser det lite roligt ut. 
Mvh Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling