Nicaragua- porträtt!
Var på en alldeles underbar resa till Nicaragua för ett par veckor sedan, ett utbyte med skolan. Nu har jag tagit ut några av de porträttbilder jag tog och skulle vilja ha kritik på dessa.
Man fick verkligen se fattigdomen på nära håll och det gjorde så ont i hjärtat att se alla dessa barn, man vill hjälpa dem alla, men vet att man inte har möjlighet.
Mvh Jessica

#4 Denna bild tyckte jag var mycket bra man fick verkligen känsla av att detta barn har sett mycket i sitt liv. Mycket bra porträtt.
#5 Denna var också bra fast den ger en annan mera hoppfull känsla.
Underbara porträtt!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Tack så mycket båda två!

Någon mer?

Putt

Mycket fina porträtt! 3 ,4 och 5 var bäst. Väldigt vackra och naturliga bilder!

"Man fick verkligen se fattigdomen på nära håll och det gjorde så ont i hjärtat att se alla dessa barn, man vill hjälpa dem alla, men vet att man inte har möjlighet.''
Ledsen att behöva säga det men det finns inget i dina bilder som berättar vad du försöker säga i din text. Jag ser bra bilder på barn som verkar ha det rätt bra. Jag ser inte att de skulle lida på något sätt.
Hälsningar
Robert

#11 Tack
#12 Man måste nog vara där för att riktigt se hur det var och jag vet att jag inte dokumenterat det "på riktigt" jag ville bara få lite kritik på bilder därifrån.
Jag är ingen bra fotograf, det har jag aldrig påstått och kommer aldrig göra det.
Men tack för kritiken, jag uppskattar att du tog dig tid.