Kritik blandat
Hejsan!
Varit ute och fotograferat nu lite på min prao bilderna är tagna på en ca en halv timme snabbt på autolägge och ISO 200. Slutartiden ligger mellan 400-800 och Bländare 4-5.0 ;) Bilderna är sedan redigerade i lightroom, även första gången jag använder något sådant pogram men ville skapa lite extrema bilder så nu vill jag ha kritik på dom! :D
Bild 1 tagen i en Allé ville skapa lite "natt aktivitets" känsla i bilden.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Bild 2 är en kyrko vägg där skuggor föll mjukt och hängde även lite plåt som skulle likna tavlor där omgivningen speglades fint jag ville skapa en känsla av mystik och bilden är medvetet ner mörkat kraftigt.
Mvh. Ida Lundahl
Bild 3. Tagen lite spontant rakt upp i trädet gillar himmlens blåa fräg som visar våren är påväg medans de guld färgade pinnarna visar att ännu finns vintern kvar lite.
Mvh. Ida Lundahl

Bild1: Gillar den och ljusen och färgen du fixat blev jätte bra!
Dock så förstörs alltihopa när man upptäcker bilarna till höger..
Men super!
Bild2: åhh! Underbar! jätte cool och häftig bild, du lyckades verkligen med det är med mystiskt. favorit!
Bild3: Fin bild men den fångade nt mitt intresse..
MVH din sara (:
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
#3 Tack för kritiken! :) <3
Fler?
Mvh. Ida Lundahl
Här va det då dåligt med komentarer…
Mvh. Ida Lundahl

Jag gillar 2an bäst. Mycket stämningsfullt. Bra bild även fast det inte finns nåt konkret som motiv. =)
1an tycker jag känns för redigerad. Jag vet att det är menat så, men lite "diskretare" skulle i mitt tycke vara finare.
3an har väldigt vackra färger, älskar dem, men som sagt saknar den nåt. En grönskande liten knopp eller något skulle göra susen. =)
2an var helt klart bäst :D
-' Rebecca Johansson
#6 Tack :) Jag är själv också väldigt förtjust i 2:an. Vad häller 3:an så håller jag med dig om att lite koppar vorre fint men jag kan ju inte trolla 
#7 Tack :D
Mvh. Ida Lundahl

Tycker det var skön känsla i 0# man förnimmer en liten skräck känsla. Lite som när man är påväg hem en mörk kväll och man är i lite skumma kvarter.