Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 512 ggr
FokusGalleriet
0

Studio In The Making!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min och josign´s studio vi har tillsammans. snart är den klar=) bara lite golv och lite nyare utrustning så är det klart.=) Mer bilder sen när det börjar bli klart kommer!

Astro-Chicken
0

Uch! Avundsjukan bubblar… Tungan ute  Allvarligt, så är det ju riktigt skoj. Önskar att jag hadde platts jag med. Hur stor blir studion?

LeoL
0

jag vill också ha!! ..

- om jag slänger bort min stora säng då får jag plats till en studio!  :)

FokusGalleriet
0

#1 studion blir väl ca 25 kvadrat, vi har en lokal i centrum där vi även har ett annat företag som delar lokalen (lokalen är väl ca 45 tot) så man har lite att leka på=) längtar tills det är klart.=)!

#2 jo släng ut sängfan, studion går före!=) annars kan man alltid ha sängen I studion! sängen kan ju komma till nytta även i studion, beroende på vad man fotar. =I

Astro-Chicken
0

Hm om jag klämmer i hop Barnen, frugan och djuren i datarummet då kan jag få "loss" en del "ledig" yta… hmm det där med studio är nog ingen omöjlighet endå..kanske? Skrattande

FokusGalleriet
0

jaaa asså vad är plats igentligen… ingenting. tycker inte att det är något fel me att dom delar rum, hur mycket tid spenderar man i rummet igentligen, sover några timmar bara=) ungarna är ju ute och leker nu på våren/sommaren. hehe perfekt.

Astro-Chicken
0

Kör till, nu ska det möbleras om… fast det blir "bara" en liten mini studio på 1 kvadratmeter. Blev nedröstad i familje rådet.. smällar man få ta ibland. Flört

Mari
0

Kul!
Jag är snart klar med min studio också, har målat sista svängen nu och ska bara sätta för fönstren och upp med lite bakgrunder - sen är det dags att provfota :D

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se