Studio In The Making!

Uch! Avundsjukan bubblar…
Allvarligt, så är det ju riktigt skoj. Önskar att jag hadde platts jag med. Hur stor blir studion?

jag vill också ha!! ..
- om jag slänger bort min stora säng då får jag plats till en studio! :)

#1 studion blir väl ca 25 kvadrat, vi har en lokal i centrum där vi även har ett annat företag som delar lokalen (lokalen är väl ca 45 tot) så man har lite att leka på=) längtar tills det är klart.=)!
#2 jo släng ut sängfan, studion går före!=) annars kan man alltid ha sängen I studion! sängen kan ju komma till nytta även i studion, beroende på vad man fotar. =I

Hm om jag klämmer i hop Barnen, frugan och djuren i datarummet då kan jag få "loss" en del "ledig" yta… hmm det där med studio är nog ingen omöjlighet endå..kanske? 

jaaa asså vad är plats igentligen… ingenting. tycker inte att det är något fel me att dom delar rum, hur mycket tid spenderar man i rummet igentligen, sover några timmar bara=) ungarna är ju ute och leker nu på våren/sommaren. hehe perfekt.

Kör till, nu ska det möbleras om… fast det blir "bara" en liten mini studio på 1 kvadratmeter. Blev nedröstad i familje rådet.. smällar man få ta ibland. 
Kul!
Jag är snart klar med min studio också, har målat sista svängen nu och ska bara sätta för fönstren och upp med lite bakgrunder - sen är det dags att provfota :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se