Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 913 ggr
gigytffyvbk
0

Kritik - studio bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade den här bilden förra veckan med 2 kaffebrus studioblixtar och en Canon eos 350D med ett tamron 55-200mm.  Undrar nu förstås vad ni tycker om den :)

pellepiano
0

Jag tycker den blev riktigt lyckad.

gigytffyvbk
0

#1 tack :)

Kattapult
0

Jättefin!

irma
0

Snygg bild på en vacker katt. Bra jobbat! Skrattande

Niklas
0

Det brukar inte vara så lätt att få det snyggt med tygbakgrunder, men jag tycker att du har lyckats.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Inkanyezi
0

Du kan till att börja med titta på kontakterna och se om du kan se någon smuts. Det går att torka av dem med en torr mjuk duk av bomull, linne eller mikrofiber. Eftersom kontakterna är förgyllda oxiderar de inte.

Det kan räcka med att sätta i och ta ur objektivet några gånger för att få bättre kontakt mellan stiften och kontaktplattorna; man nöter bort smutsen då.

Det går att använda en mycket lätt fuktad mikrofiberduk också, men man ska helst undvika det för att inte göra saken värre. Med en torr duk finns ingen risk att du får in vatten där det inte ska vara… Om du har använt fuktad duk ska du låta objektivet torka ordentligt efter.

mimmibackman
0

Superfint, bra ljus och färg! :) +++

gigytffyvbk
0

Tack alla ^^

Hedlundskan
0

Jättefin ! :)

filliponkan
0

Fin bild, men den känns lite platt. En riktigt fin bild har ofta flera olika djup, den här känns ganska platt. En katt med bra skärpa, det är det enda den säger.

Oriel
0

Jag tycker att den var fin :D

-' Rebecca Johansson

Astro-Chicken
0

Jättefin bild faktiskt och fin katt också!Cool