Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 663 ggr
CarlS
0

Sergan Gunes!

Den fantastiskt duktige naturfotografen Serkan Gunes fick vi förmånen att få lägga in i vår lilla samling av "Fotografer" samt i vårt lilla "Fotoalbum" utav Sverigebilder. Sedan innan har vi Peter Lilja. Även han en naturfotograf som vunnit "Wildlife Photographer of the Year by BBC

Tipsade Serkan om foto.ifokus.se

Naturfotografen Serkan Günes ©
Serkan Günes är född i Istanbul och är sedan år 2000 bosatt i Stockholm. Han har naturen - såväl landskap, växter, djur och detaljer som favoritmotiv.
Han har under de senaste åren arbetat med bildbyråer och diverse projekt.

Vinnare av kategorin Eric Hosking Award (Världsmästartävling i naturfoto 2006) Wildlife Photographer of the Year by BBC Wildlife Magazine and Natural History Museum.

Se hans "Icebubles" här

Robert
0

Tack för länken Carl och för att du tipsar om Foto iFokus.

Hälsningar

Robert

Martin
0

Serkan var ju även på tv, något nyhetsprogram tror jag i… hmm… låt tänka, söndags tror jag det måste ha varit. Jäkla bra bilder han tar, det får man ju säga…

mvh Martin

CarlS
0

Såg ett program om honom. Sympatisk kille!

Det var kanske det jag också såg. Minns inte. Men han berättade att han sökt 100-tals jobb men inte fått något.
Trots att han är sådan fantastisk fotograf, tillika utbildad datatekniker?

//CarlS

Robert
0

CarlS och andra, nu har jag mailat till Serkan och frågat om han är intresserad av en intervju, det skulle vara kul.

Hälsningar

Robert

Robert
0

Serkan svarade och han har lovat återkomma med en intervju. Håll utkik.

Hälsningar

Robert

CarlS
0

Toppen Robert! Det vill jag inte missa. Vad skoj att han ville ställa upp. Glad Bra jobbat!

//CarlS

bjorsa
0

Kul med en interjuv med en bredängskis ,gillar hans bilder skarpt

mvh/bjorsa