iskristaller

Wow!
Det där var häftigt. Måste pröva men min "vanliga" makro, men får vänta på kylan först.
mvh/gurin

Häftiga bilder Bjorsa, Du som gilla macro kolla på vad jag gjorde tidigare när jag fotade macro på Röken från mina rökelser.Mvh/Mandrakonian.

#3 tack Gurin,
Här slog kylan till i natt å nu är de -1 grad ute så nu är de lite panik med allt som skall in :-)
#4 Tack Mandrakonian ,skall leta reda på ditt rökinlägg å titta
mvh/bjorsa
Härligt abstrakta bilder. Bild 2 gillar jag bäst. 
Coolt… Den sista bilden på ringblomman var fantastiskt vacker!
// mvh/ micke

#6 Tack Montax själv vet jag inte vilken jag föredrar har alltid svårt att välja :-)
#7 Tack Taximicke de e lite apelsinmarmelad över den tycker jag å de var väldans länge sedan jag åt det kanske tajm att köpa hem lite marmelad :-)
mvh/bjorsa

bjorsa, helt otroligt bra bilder!
Hälsningar
Robert
Håller med stående. Härligt, underbara bilder. (Som vanligt vågar jag säga)

#11 Kul att du tycker dom blev bra Robert de värmer å värme behövs för de e iskallt att ta växthusplasten en dag som denna brrr vad nu de har med de hela att göra :-)Fast jag såg min favoriter idag paddorna men hade ingen tid till fotografering men skall försöka senare i veckan om inte allt nu fryser igen .
#Tack Kristinah kul att du gillade bilderna jag blir alltid glad av dina kommentarer
å de behövs jamenar att man känner sig lite glad :-)
mvh/bjorsa

häftiga :D

#16 såg ut som en dåligt fokuserad bild på en ring eller liknande med diamanter. Häftigt :D
mvh Martin

#18 Har försökt tidigare att makrofota diamant men den vi har i en ring ser inge kul ut i makro de e mer glitter i fruset vatten :-)
mvh/bjorsa

bjorsa, dom tidigare var bättre. Härligt jobbat.
Robert

Jo dom första var väl dom jag gillade bäst dom andra 3 kom med pga blev inspirerad fast dom är alla från samma tillfälle ,idag är de ju både snö å sol kanske man kan få till lite iskritallbilder om man har tur.
mvh/bjorsa