Annons i en finsk bröllopstidning
Mennän naimisiin är en finsk bröllopstidning som utkommer 4 ggr per år. Jag har träffat redaktören för tidningen Liisa Silla som är en väldigt trevlig person. Liisa tycker om mina bilder och i hennes senaste nummer finns mina bilder publicerade. Troligtvis kommer det in flera bilder som jag har tagit till tidningen i nästa nummer och i det numret kommer jag att lägga in en annons. (Annonsen är min ersättning för de publicerade bilderna.)
Se bifogat, jag håller på att ta fram ett material som snart ska vara inne. Vad tycker du, fungerar det som en annons för annonsering utav en bröllopsfotograf 's tjänster?
Hälsningar
Robert Hammar
På fotosidan har de lagt in några kommentarer, läs mer här.

Ja den duger absolut, men kanske man borde ha med både bruden och mannen?
Jag tycker nog också att en representativ bröllopsbild för dig som fotograf bör innehålla både mannen och kvinnan.
Bilden känns, om inte utfrätt, så i vilket fall i avsaknad av teckning i delar av ansiktet.
Syftade ditt inlägg till att få kritik på bilden, eller att nämna att du fått din bild publicerad?

#1, tack,
#2, tänkte mest på att få återkoppling på om bilden duger eller inte och vad som kan göras med bilden, såsom du har gjort - tack!
Hälsningar
Robert
Jag kanske håller med dom andra om att båda skall vara med men min känsla är att det är bruden som bestämmer om fotograferingen och då skulle det fungera med bara bruden. Skulle dock vilja se tex en slöja som får tankar till bröllop.
Eddie

Tack för kommentaren Eddie. Jag frågade mest för att bilden säkert inte hör till det man vanligen ser i en bröllopstidning. Och jag frågar för jag har aldrig annonserat om mina tjänster förut i liknande tidningar så tips och förslag välkomnas.
Hälsningar
Robert
Jag håller med eddie. En slöja eller en blombukett kanske skulle passa in. Ingen slöja, ingen blomma, ingen man = ingen brud. Det skulle liksom kunna vara vilken tjej som helst. Att bilden saknar lite teckning tycker jag bara är fint tillsammans med den vita bakgrunden :)
/Emma
Det är en jättefin bild, men precis som Emmaa skriver tror jag att en blombukett skulle förstärka intrycket. Slöja vete sjutton - i så fall ihop med blomma - men jag tror att bara blomma duger gott.