Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 370 ggr
Anne
0

Dagens bild 31 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag blev det kakor. Mycket poppis på jobbet. (För baksugna finns receptet upplagt på Matlust-sajten.)

Svårt att fota småkakor så att det blir lite annorlunda - de flesta bilderna blir annars ganska lika…

broderbluff
0

mums =)

taximicke
0

Yummie!! Går dom att sicka om man använder "cookies")    ;)

pbateman
0

Några nypon

Mandrakonian
0

Ett löv och en stark lampa blir rätt så snyggt :-)

Anne
0

Taximicke - hehe, det kunde man ju tänka sig. :)

Mandrakonian - åh, riktigt snyggt! *gillar*

Mandrakonian
0

Tack Anne :-)

Hannapanna
0

Dagens bild:

Hade en liten besökare utanför fönstret! :)

Och de va så synd att min kamera är seg för han hoppade sen ner och stod verkligen "på tå" och försökte kika in genom fönstret från bläcket.. :) så söt så.. och orädd!

Martin
0

#7 Det där är en ganska fascinerande bild. Den trotsar egentligen all logik runt tyngdlagar. Skall man hålla sig fast i en vägg skall man ha tyngdpunkten nära väggen. Bilden visar tydligt att det finns en del kraft inte bara i rovfåglars fötter/klor, utan även i småfåglarnas.

mvh Martin

Robert
0

Anne, det ser gott ut. Skärpan är inte helt hundra, om du softar ned bilden ytterligare och mörkar kanterna så kanske det hjälper.

Robert

Anne
0

Tack Robert! Ja, den är inte särskilt efterarbetad - får leka lite mer i Photoshop när jag hinner!

Robert
0

#10, lite snabbt i ps, om det faller i smaken så skulle jag nog ha mer luft runt om.

Robert

Anne
0

Tack - kul omväxling! Lite "glamour-kakor" sådär - kommer passa ännu bättre till kakor med vitt sidenband! Ska definitivt lägga på minnet :)