Resultat Retuschutmaning #4
Det var verkligen inte lätt uppgift detta. Men här är resultatet:
Tredje plats: Går till SagaoAlfred med detta bidraget. Bilden är skarp och tydlig, gillar även den lilla ramen runt om. Bilden skiljer sig heller inte så mycket från originalet.
Andra plats: Går till LeoL med detta bidraget. Lea har fått lite mer färg och även hamnat i sagans värld. Bilden låter fantasin flöda.
Första plats: Går till heliotropes med detta bidraget. Hon har verkligen fångat Leas personlighet här. Och jag gillar verkligen ramen.
Jag lämnar över nästa utmaning till heliotropes!
Grattis till vinnare och bra jobbat alla andra !
**MVH Cerrolyn
Åh. Tack till 3:e platsen. :D
Grattis heliotropes till vinsten!
Nu ska jag upp till Kiruna i en vecka å kommer inte att kunna medverka i nästa utmaning, men är gärna med sedan igen =D

tack för andra plats…. gratis till vinnaren
Grattis! 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Grattis, alla bidrag var riktigt fina och även de som placerades, ni förtjänar det! :) Längtar tills nästa utmaning, så kanske jag också kan vara med. ;)
Kan säga att det var inte lätt att välja. Och att skriva moteveringar är inte min stora styrka heller…
**MVH Cerrolyn
GRATTIS till vinnarna! 
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

#7 Haha, du gjorde ett utmärkt jobb tycker jag. :P
Tackar.
Nästan så jag drar mig för att vara med igen, för det var inte lätt att välja bland alla duktiga deltagare.
**MVH Cerrolyn
#8 Tack!
#10 En sådan här utmaning där ingen är några egentliga utbildade superexperter får man ju lov att gå på sitt egna tycke,smak och det potentiella i en bild, det tycker jag räcker långt,…klart du inte ska dra dej för ev. framtida egna utmaningar
Själv ser jag fram emot bidragen 
Nu ska jag leta fram någon bild till nästa utmaning