Småfåglar
Snyggt jobbat. Bilder i min smakmed bra färger och skärpa och som jag tycker bra komponerade.
Jasså du är en sån där gubbe som smyger i buskarna va.
Snygga foton. Perfekt skärpa och naturliga färger. Den långa slutartiden på den första gör att fotot blir mer aktivt. Läckert.
#3 Tack, kul att du gillar bilderna. 
#4 Ja, smyga i buskar är min största hobby näst fotografering… He he.
smart idé med nötterna detdär :)
Jättefina bilder. Spec den första på rödhaken
Tackar kattapult. Nötter är bra för de flesta fåglar gillar det, sedan om man har tur lockar det fram en eller annan ekorre oxå.
Jättefint fångat och sån otroligt bra skärpa! Gillar väldigt starkt det korta skärpedjupet! Min favorit är helt klart den första!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Härliga bilder alla tre!
Bild ett är otroligt härlig med rörelseoskärpan på vingarna, den får mer liv då. Kompositionen är bra!
Bild två fastnade jag för, härlig skärpa, komposition och härliga färger. Jag kanske skulle vilja beskära lite längst ner i bilden.
Bild 3 har bra skärpa och fina färger. Dock gillas den inte lika mycket som de andra då fågeln inte ser lika alert ut.
Mvh Jessica
Tack #8 & #9! Jag är benägen att hålla med dig #9 att bild två skulle vinna på lite beskärning i nederkant.
underbara bilder! skulle aldrig få sån skärpa i mina bilder hur nära jag än smög… verkligen snygga, gillar första bilden bäst men den andra är Minst lika fin 'tummen upp*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_