WHY NOT!!
Det ser ut som om du stormtrivs! Jättefin bild!

Hehe.. nja det gjorde ganska ont att lyfta på huvudet den dagen. Sen fick jag sätta ditt ljuset själv i fotoshop och skugga den för att få det resultatet-bilden var helt ljus från början för att kunna visa ärret.

Bra bild Mandrakonian ser riktigt cool ut du tar en massa bra bilder jag såg den där du la in på dagens bild allen som ser ut att röra sig den var suverän .
mvh/bjorsa

#3 Tack Björsa, fast om jag ska avslöja hemligheten så är det faktist en helt vanlig bild som jag har arbetat på i några program. jag vill kunna lära mig programmen innan jag kan kameran
på så sätt koncentrerar jag mig i bilderna på ett helt annat sätt än just Bara det tekniska. Jag fastnade ganska mycket under sommaren på att utveckla macro tekniken men glömde nästan helt att bearbeta dom. Så nu tar jag och steker den andra sidan på steken och resultaten är jag ganska nöjd med. Mvh/Mandrakonian.
viiissst att du hatar d :P ;) fin bild.
Gillar verkligen ditt självporträtt. Med svart-vitt och mycket mörka områden som inte bjuder på all information får fantasin arbeta. Helt i min stil :-)

#0, bra jobbat med porträttet. Luften ovanför ditt huvud känns väl tilltagen för mig, om du inte ska ha någon text där.
När jag tittar på ditt själporträtt blir jag sugen på att göra något liknande. Behöver bara kila till ett gym först, banta bort 10 kg och lägga på 3 dagars, sen blir en massa efterarbete i Photoshop med att lägg in en tatuering.
Hälsningar
Robert

Ojsan… Vilken snygg bild ;)
hahaha =)

#8 och med det vill du säga??????

Hihih! Att den var en mycket snygg bild och att du ser bra ut på bilden! 
Hahaha =)