Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 741 ggr
Glorious
0

www.juliasfoto.webb.se :)

Vad tycker ni om min hemsida: www.juliasfoto.webb.se

den är gjord på cybersite.se - superenkelt smidigt och gratis! Domänen har jag dock fixat på webb.se men det var även det gratis :)

Liiinn
0

Hejsan fin hemsida :) Har också gjort min hemsida i cybersite Glad Jätte bra Flört

www.linnsplace.webb.se

JTphoto
0

hah! jag har också Cybersite :D

www.juliatingstrom.fotoexpress.se

MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"

Metinia
0

Lånar tråden lite.

#0,1 & 2: Ni som har Cybersite, tycker ni att det är snabbt och laddar hemsidan snabbt? Jag söker nämnligen något gratis-ställe som laddar bilder väldigt snabbt, eller så snabbt sm möjligt.

Glorious
0

#1 & #2 :) Tack! Era var superfina, är intresserad av länkbyte :P Men jag fattar inte hur man gör för att liksom först hade jag tänkt att ha som ni, man går in på t ex. på portfolio och sedan finns länkar till Hästar, Porträtt och så men fattar inte hur man fixar det? x'D Så därför blev det två egna … alltså Naturfoto och djurfoto men vill egentligen inte ha det så.

Glorious
0

#3 Jag tycker den laddar väldigt snabbt :) Dock förminskar jag mina bilder innan jag lägger upp dom, mina är 400x400 pixlar :P

Dojdan
0

Vilka fina sidor ni har Glad

Pose-idon
0

Jättebra fint :)

//Elin

Glorious
0

Taaack! :D

JTphoto
0

#4 Tack så mycket! Är intresserad av ett länkbyte men det är enklare om du bara skriver lite snabbt i min gästbok. Jätte fina hemsdor hade ni också :D

JTphoto
0

#4 jag hjälper dej gärna men din hemsida. Maila mej så förklarar jag mer exakt hur du gör. :)

Glorious
0

"10 :) Räkna med att jag mejlar :P

Glorious
0

Putt :P