Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 603 ggr
Glorious
0

Hjälp, tack!

Hej, jag är Julia på 13år och har hållit på med fotografering i c. 1,5 år … photoshop har jag grejat med i typ 2 år :) Jag är nu intresserad av att skaffa en fotohemsida och undrar om ni vet någon bra sida där man kan bygga en? :) Jag kan vissa html koder men mest på att koda då på sidan www.stallet.se och kan därför inte koda så bra med html koder på andra sidor eller bloggar t ex… så jag söker efter en bra sida, som är enkel att förstå. Det bästa vore ju även om den var på svenska men engelska funkar det med! :D

Pose-idon
0

Är det du som heter Casanova på S.s, eller blandrar jag ihop dig med nån? Glad

www.Pixbox.se är ganska enkelt, www.Cybersite.se är ännu bättre.

//Elin

Glorious
0

oh tack! :) Haha nä jag är Poesia & Popcorn på s.s har nu köpt ett stall vid namnet Zwart :P vad heter du där då om man får fråga? :)

Glorious
0

Några tips på namn? :o asså på min hemsida… för jag vill inte ha med mitt efternamn men jag heter iallafall julia :P det får ju låta lite proffsigt också :)

Pose-idon
0

#2 Heter Welcome, loggar bara in ibland Tungan ute

//Elin

Glorious
0

#4 okejj va fint stallnamn :) Skickade en vänföfrågan som du kanske märkte! :P

Pose-idon
0

#5 Tack, men nu ska vi inte prata om S.s, pinsamt Oskyldig

//Elin

Glorious
0

#6 haha jaa Skäms men vad skall min hemsida heta? så lite insperation har jag! :P

Pose-idon
0

#7 Kanske… Juuliiaafootoo xD

//Elin

Glorious
0

Lite spamm kanske haha :D x'd

Pose-idon
0

Men kanske ledigt också Flört

//Elin

Glorious
0

Juliasfoto fick det bli :P

Glorious
0

Tack igen för cybersite :) är jättenöjd, det jag funderar över lite är om man kan fixa in egen layout/mall osv? :p

Glorious
0

Så kolla nu :) www.juliasfoto.webb.se :P Den är absolut inte klar men själva layouten är klar! Mer information/text och bilder kommer ju såklart :D Men jag vill höra lite vad ni tycker… har grejat rätt mycket, tycker det var sund bara att bilderna inte fick den perfekta kvalitén som i photoshop på layouten :/ men…

Obs! Egentligen har jag cybersite domän men jag fixade en gratis på webb.se :P snyggare med webb.se tkr jag än cybersite.se :P

Pose-idon
0

Jättefin är sidan :D

//Elin