jag slänger väl upp en jag med
En hemsida jag fixade till igår och idag, har inte hunnit göra kontakt eller biografi sidan än.. Synpunkter någon?
Snyggt hittills!
Cool domän! Fina bilder, bra album. MEN jag tror att om man tittar ofta (några gånger i alla fall) så kan man bli lite trött på att bilderna flippar upp. Jag upplever det som "tröttsamt" att se.
Men sobert och sparsmakat är snyggt. Bra jobbat!

Snyggt Patrik. Dystert med svart sa någon till mig, "ska du sälja begravningstjänster…". Det är rätt tröttande med inglidningen av bilderna.
Länka din hemsida till andra platser, det gör att din sida rankas högre.
Hälsningar
Robert
Jag tycker inte det är några direkta problem med svart. Jag tror att det är ytterst få begravningstjänster som har svart sida. Tvärt om är det ju vitt som gäller. Kolla Fonus.se, de vill ju inte förknippa döden med något mörkt osv osv… Jämför gärna färgskalan och bakgrunden med följande sida

Det svarta/mörka ger full uppmärksamhet mot bilderna.

tack för responsen, jag ska lägga till länkar till andra sidor bla denna. Jag valde svart för den anledningen som Tord sa ^^

#4, svart hjälper till att hålla ihop en bild, vitt hjälper till att göra världen lite ljusare. Jag tog till mig kommentaren och skalade av rätt mycket svart och valde en fetare ram i svart istället för en svart bakgrund.
Hälsningar
Robert
Skojar bara med dig Robert. Jag är väldigt less på min mörka sida själv. Det fungerar ganska bra när man sitter i ett mörkt rum på kvällen och kodar men dagstid så blir det lite svårt med kontrasten.
Alexander och Robert har lagt in sina hemsidor på vår portal. Vi länkar gärna till andra fotografer här på foto.ifokus också. bara hör av er vid intresse.
Se: http://www.sverigesurfen.com/fotografer.htm
Hälsningar
Carl & David

#8, tack för ert generösa erbjudande.
Hälsningar
Robert

Jag tycker att de e jättesnyggt med allt det svarta. de här me hur bilderna dyker upp kanske är lite jobbigt. men svart är ju bara underbart! :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Snygg sida!
När jag kikar med firefox så får jag en skrolllist till höger, sidan är precis för stor. jag tror att om du placerar din 'namnskylt' bara ett par pix högre upp så klarar du att skrollen försvinner.

#11 hmm skummt har anpassat sidan seperat för både firefox och IE vars en css fil för varje

Är det någon som har nämt att patrik fick sin bild på en gatumusikant i tidningen DIGITAL FOTO? Mvh/Mandrakonian.

^^ Jag har själv nämt det när jag såg den i tidningen. Men jag vet inte hur många som läste det =)