Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 2407 ggr
Mandrakonian
0

Höst sol i 2 tim/22-10-06

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gav mig inte för att fotaidag, så jag tog pojkarna ute! det regnade så klart men solen kom fram tills slut i Hela 2 tim …YES!! men det första bilden visar hur mycket jag såg genom glasögonen eller rättare sagt som jag tyckte att det såg. Mvh/mandrakoniarna på fältet.

Mandrakonian
0

Sen kom den efterlängtade solen och då Djä…r.

Mandrakonian
0

Solen tycks vilja dela på sig idag , märkligt men kul.

berra
0

Jag är mållös..#1 och #2är superb!Jag måste lära mig rama in.

Mandrakonian
0

# Det blir coolare att få ram på dom, men det var så nära att jag inte gick ut idag , det regnar nonstop här.

montax
0

Tänk vad lite sol gör för höstfärgerna. Glad

Första bilden är så härligt abstrakt. Glad

Mandrakonian
0

#5 solen behövs verkligen till höst Cool. Första bilden är jag mest nöjd om jag ska vara ärlig . tack Montax!

Anette
0

Otroligt vackra höstbilder!! Gillade nr.1 bäst, där du fått med stenarna i vä. hörn av bilden, skapar ett härligt "djup" tycker jag. Och jag håller med #3, det blir extra snyggt med ram.

Mandrakonian
0

#7 tack Anette!! Jag kan säga att det var en misslyckad bild utan fokus jag använde för det ändamålet, sen jobbade jag mig igenom den i mina program, effekten blev ganska bra må jag säga.-Mvh/mandrakonian.

Robert
0

Bra jobbat med bilderna, väldigt fina i #1,2, snyggt gjort.

Hälsningar

Robert

Mandrakonian
0

#Tack ROBERT  det uppskattas massor det ska du veta . Mvh/Mandrakonian.

jojjehanna
0

Jättesnyggt! Hur får du till ramar?

Anne
0

Ruskigt fin bild i #1!

pbateman
0

Mandrakonian Dessa två bilder va dom bästa jag sett på detta forum. otroligt fina.

Anette
0

#8 Har faktiskt "lånat" den bilden som skrivbordsunderlägg…. , hoppas du inte misstycker Förvånad Men den gör mig glad i höstrusket…Cool

Mandrakonian
0

#8 jag blir så glad så! dagens goda gärning ser jag det som, du ökar min kharma med några poäng :-). Och jag håller med att det är trist ute , det kliar i avtryckar fingret, jag vill gå ut och fota men det går inte det spöregnar här.

Mandrakonian
0

#13 Man tackar! jag blev ganska nöjd jag med dom också ska jag säga :-)

Mandrakonian
0

Här kommer det en bild på en av våra gamla kyrkor här i stan .