Kom igen :P
Hallå? Alla är så dåliga på att kommentera bilder i t ex. andras fotoalbum på deras sidor? Kan vi inte komma igång med det? Mitt fotoalbum väntar ju :P Har massa upplagda bilder som väntas på att synas. :)
Några anledningar (men inte ursäkter nog) till att det inte är så många som kommenterar andras fotoalbum kan vara (1) att det är för jobbigt att kolla runt på andras sidor, det är för mig i alla fall segt och jobbigt, laddar långstamt. (2) För att det fortfarande är ganska många som inte aktiverat sina sidor och int ehar några bilder i fotoalbumen och (3) för att få de olika fotosidorna iFokus (foto, djurfoto, hästfoto, m.fl.) redan har så många kritiktrådar att man blir trött på att kommentera andras bilder. Jag känner i alla fall att jag orkar inte båda kommentera och kritisera i olika trådar och sedan också klicka runt i olika fotoalbum och kommentera. Kanske finns andra som också känner som jag?
Fast detta borde inte vara ursäkter nog, håller med, borde bli lite mer aktivitet med att kommentera andras fotoalbum.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Ja jag förstår dig ;) jag är ju inte heller så bra på det, men det känns lite onödigt att ha ett fotoalbum när det bara är jag som kollat i det :P