Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 492 ggr
kristinah
0

Dagens höstbild 15.10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ut och åkte med mina föräldrar idag då jag fick syn på väderkvarnen.

emmaa
0

#0 Fin bild, jag hade önskat att du hade sökt en annan vinkel så att inte träden täckte en av "vingarna" (ingen aning om vad de heter). Jag tycker också att den ser lite för ljus ut. Fina färger, den röda väderkvarnen och de gul-röda löven till höger i bild är fina ihop.

Här kommer mitt bidrag! Nivåer och kurvor i photoshop samt en svart ram.

/Emma

emmaa
0

Och självklart glömde jag bilden..här kommer den!

Mandrakonian
0

Härliga bilder från den bästa årstiden enligt mig , här kommer min enkla hälsning till höstens vacka färger. Mvh/Mandrakonian

Zeroni
0

Mandrakonian, väldigt fin bild med de olika färgerna på träden, nu är verkligen hösten här ;) Men jag stör mig oerhört mycket på den svarta ramen, jag tycker att den är grymt ful och förstör känslan i bilden.

Mandrakonian
0

#4 hej! Om du tycker att ramen är ful då är jag nöjd , spelar ingen roll den känsla en bild ger bara den ger något,  tydligen gjorde jag dig upprörd med ramen det kanske var meningen med det Flört.

Rosenhill
0

Fina bilder jag väntar bara på att hösten ska infinna sig ordentligt här i skåne också

Så här såg det ut i dag

mvh cecilia

Mandrakonian
0

#6 Härlig höst bild , den påminner lite vägen som jag och sonen brukar gå på promenader.

Rosenhill
0

#7 tack jag tror att den vägen blir "bättre" när hösten kommer på alvar

ERIR
0

Höstlingon

Zeroni
0

#5 ja, lite upprörd blir man ju. :P

Robert
0

#0, jag tycker du kunde underexponera bilden något för att framhäva de vackra färgerna du har i bilden. Bra motiv och fina färger.

Hälsningar

Robert

AsaHellstrom
0

Gissa om jag fick snabba mig med kameran? Gubben skulle ju snart gå.

Vi kom gående efter en lång dag vid Kullens fyr o så såg jag golfspelaren och hans spegelbild.

AsaHellstrom
0

Oj. Blev lite pluttigt. Här kommer en bild som ajg beskurit lite. Samma motiv (nästan).

Martin
0

#12, 13 Gillas, påpassligt fotograferat och starkt att både hinna uppfatta och hinna ta fotot. Ett sådant tillfälle är ju snabbt förbi.

mvh Martin