Dagens höstbild 15.10
#0 Fin bild, jag hade önskat att du hade sökt en annan vinkel så att inte träden täckte en av "vingarna" (ingen aning om vad de heter). Jag tycker också att den ser lite för ljus ut. Fina färger, den röda väderkvarnen och de gul-röda löven till höger i bild är fina ihop.
Här kommer mitt bidrag! Nivåer och kurvor i photoshop samt en svart ram.
/Emma

Mandrakonian, väldigt fin bild med de olika färgerna på träden, nu är verkligen hösten här ;) Men jag stör mig oerhört mycket på den svarta ramen, jag tycker att den är grymt ful och förstör känslan i bilden.

#4 hej! Om du tycker att ramen är ful då är jag nöjd , spelar ingen roll den känsla en bild ger bara den ger något, tydligen gjorde jag dig upprörd med ramen det kanske var meningen med det
.

#6 Härlig höst bild , den påminner lite vägen som jag och sonen brukar gå på promenader.

#7 tack jag tror att den vägen blir "bättre" när hösten kommer på alvar

#5 ja, lite upprörd blir man ju. :P

#0, jag tycker du kunde underexponera bilden något för att framhäva de vackra färgerna du har i bilden. Bra motiv och fina färger.
Hälsningar
Robert
#12, 13 Gillas, påpassligt fotograferat och starkt att både hinna uppfatta och hinna ta fotot. Ett sådant tillfälle är ju snabbt förbi.
mvh Martin