Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 345 ggr
Carlton77
0

Hemside kritik

Jag vill gärna oxå ha lite input angående min hemsida.
Är inte direkt nån klippa på hemsidesbyggande men jag håller på och utvecklar den så kom gärna med tips.
Har tyvärr missat att länka till denna sida (förlåt Robert) men det får jag ju ändra på

www.carlton77.se

Fotord
0

Gillar den men har lite tankar.

Välkomstsidan. Bakgrunden är helt svart vilket får bilden att se väldigt blek ut. Nu har du troligtvis gjort den väldigt blek med vilje men du skulle kunna testa att gå åt andra hållet och öka kontrasten i den samtidigt som du behåller det bleka i texten och enterknappen. Det kanske skulle bli läckert om din tröja liksom smälte ihop med bakgrunden. Blir det för strarkt kan du lägga en tunn vit ram runt hela bilden. Även texten skulle stå ut tydligare.

Fråga: Captcha rutan i din gästbok, har du knackat koden för den själv eller är det färdigt script?

Martin
0

Gillar verkligen dina bilder. Snygg sida, överskådlig. Snyggt fotoalbum.

mvh Martin

Robert
0

Bra sida, diggar den. Bubbisen bland länkar där måste man ha ett lösenord, och jag saknade länken till Foto iFokus. Från dina album som ser väldigt bra ut saknar jag knappen att komma tillbaka till hemsidan.

Hälsningar

Robert

jojjehanna
0

Jättefin hemsida med speciellt fina naturbilder. Gillar träden och bänken bla.

Carlton77
0

#3 Tack så mycket.
Länken att komma tillbaka till hemsidan finns längst upp till vänster men är väldigt otydlig.
Ska även lägga upp länk till foto ifocus. ;-)

Mvh Marcus

CarlS
0

Vi länkar gärna till din fotosida Carlton77

Se: http://www.sverigesurfen.com/

Här kan vi lägga in den: http://www.sverigesurfen.com/fotografer.htm

//CarlS

Carlton77
0

#1 Tack för tipsen. Jag har nog tänkt att ändra en hel del på utseendet överlag. Kanonbra ideér.
Ang gästboken så är det ett färdigt script som jag fick av en kompis.
Har bara ändrat lite smågrejor i den utseendemässigt för att den skulle passa min smak bättre.

Tack alla ni andra för era vänliga ord.

Mvh Macke