Kastelholms slott
Kan ju tillägga att jag inte gjort ngt annat med bilderna än att skärpt dom lite.

Fina bilder
Den första på ruinen blir nog ännu vackrare när träden går över till orange å gult .
mvh/bjorsa
Trevliga bilder men den andra bilden skulle jag gärna vilja ha med hela valvbågen. Det känns konstigt när den övre delen är kapad.
tom

#0, bra utnyttjande av sidoljuset. Du skulle kunna försöka få mer utav himmeln och mindre utav förgrunden.
Hälsningar
Robert
Ja det skulle ha tänkt på. Det bruna räcket i förgrunden är ju ingen skönhet. Det blev väl lite stressigt då jag hade mina gamla föräldrar med, man skall nog åka själv och ta det lugnt innan man trycker av.

Åh, någon som varit till min ö och fotat. Går att få så underbara bilder från dom ställerna du varit på. Och finns så många andra pärlor här som inte är lika kända.

-eM- måste ju bara skvallra nu o säga att hon bor på den här ön, e Uffes mamma… :)

Jaha, vad trevligt att det finns fler här på ifokus från Åland med foto som intresse! :) Kanske hon gillar illrar också?

Uffe e oxå me på den här sidan… :) Kobbeuffe heter han…
eM. Jag har absolut inget emot illrar men jag har ingen erfarenhet av dem heller. Däremot är jag lycklig matte till två underbara kattor Jomsan och Joppe. Gå gärna och kika vad jag har för bilder i min fotoalbum och kanske släng in ngn rad i gästboken. Det finns så otroligt många fotoobjekt som man ser nu då man själv börjat fotografera lite mer. Hela Åland är full med objekt stora som små. Bara man öppnar ögonen.

Ska genast gå till din sida!