Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1025 ggr
kristinah
0

Kastelholms slott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina föräldrar och jag var till en golfrestaurang och åt lunch igår. Då vi åkte därifrån stannade jag bilen och passade på att fotografera en av Ålands sevärdheter. Kom gärna med kritik.

kristinah
0

Här är en del historia. Ruiner kvar från Bomarsunds fästning. Vacker utsikt eller hur?

kristinah
0

Kan ju tillägga att jag inte gjort ngt annat med bilderna än att skärpt dom lite.

bjorsa
0

Fina bilder

Den första på ruinen blir nog ännu vackrare när träden går över till orange å gult .

mvh/bjorsa

Tom
0

Trevliga bilder men den andra bilden skulle jag gärna vilja ha med hela valvbågen. Det känns konstigt när den övre delen är kapad.

tom

kristinah
0

Tack för era kommentarer. Bjorsa…du har rätt, det skulle varit ännu vackrare med mer höstfärger. Tom…du har också rätt, hela båden skulle ha varit med. Tur att ruinerna står kvar, då kan man åka dit och ta nya och bättre bilder. Skickar in en ny bild så får du/ni se mer.

Robert
0

#0, bra utnyttjande av sidoljuset. Du skulle kunna försöka få mer utav himmeln och mindre utav förgrunden.

Hälsningar

Robert

kristinah
0

Ja det skulle ha tänkt på. Det bruna räcket i förgrunden är ju ingen skönhet. Det blev väl lite stressigt då jag hade mina gamla föräldrar med, man skall nog åka själv och ta det lugnt innan man trycker av.

-eM-
0

Åh, någon som varit till min ö och fotat. Går att få så underbara bilder från dom ställerna du varit på. Och finns så många andra pärlor här som inte är lika kända.

floppy
0

-eM- måste ju bara skvallra nu o säga att hon bor på den här ön, e Uffes mamma… :)

-eM-
0

Jaha, vad trevligt att det finns fler här på ifokus från Åland med foto som intresse! :) Kanske hon gillar illrar också?

floppy
0

Uffe e oxå me på den här sidan… :) Kobbeuffe heter han…

kristinah
0

eM. Jag har absolut inget emot illrar men jag har ingen erfarenhet av dem heller. Däremot är jag lycklig matte till två underbara kattor Jomsan och Joppe. Gå gärna och kika vad jag har för bilder i min fotoalbum och kanske släng in ngn rad i gästboken. Det finns så otroligt många fotoobjekt som man ser nu då man själv börjat fotografera lite mer. Hela Åland är full med objekt stora som små. Bara man öppnar ögonen.

-eM-
0

Ska genast gå till din sida!