Hur får ni besökare?
Har ni bloggar? isåfall- hur får ni dit besökare?
jag har en blogg som heter www.xxprinsesskronaaxx.blogg.se (handlar inte om foto, men många av mina bilder hamnar där). JAg gjorde den först bara så att mina kompisar skulle få se lite vad jag gör om dagarna, men nu vill jag ha dit lite folk! =)
Hur gör man för att locka folk till ens blogg? Liksom.. nybloggat.se fungerar typ aldrig. Och annars så kommenterar jag bara andras bloggar.
TACK för kommande svar! ;)
hah, om yngre kommenterare går bra kan du ju be att få den upplagd på burkar.nu XD
Ursäkta men vad har det här med foto att göra? datorn.ifokus kanske passar bättre…
Ursäkta men vad har det här med foto att göra? datorn.ifokus kanske passar bättre…

#1 vad menar du? ;)
#2. Ville bara ha tips. Visste inte ens att det fanns data i fokus, och tänkte att det kanske ändå gick bra på webbplatser.
INGEN som har ett tips?
skriv om intressanta saker på bloggen och komentera andras bloggar. :)
Läs www.designadinblogg.se finns många bra tips där :)
Besök och kommentera andras bloggar, de gillar alla och då brukar du få et besök lite då och då :D Skriv intressanta inlägg också.
Btw, min blogg heter www.kindofjohanna.blogg.se
Var ju tvungen att göra lite reklam (AA)

#5 då måste jag bara komma på vad som är intressant! xD (och det är ju bra om det är något jag är intresserad av också ;D)
#6. okej, ska göra det! =)
Jättefin blogg föresten! =) lämnade en kommentar! och hoppas att du hittar nycklarna ;)

www.bloggtoppen.se har diagram som visar dit besökarantal varje dag ( uppdateras hela tiden ).
www.bloggportalen.se har en Ping funktion så folk får meddelande om att din blogg uppdaterats. Dessutom syns du på deras sida en stund oxå när den är nyuppdaterad.

okej, tack så jättemycket om tipset! =D