Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 680 ggr
knorre
0

Batterigrepp

Jag skulle behöva lite hjälp.

Sitter och letar på nätet efter om det finns batterigrepp till min Olympus E500 men hittar inget konkret svar.

Någon som vet?

Niklas
0

Såvitt jag har kunnat se gör det inte det.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

knorre
0

okey tack så mycket.

mvh//Markus

Zpookey
0

"Unlike with the E-300, Olympus will not be offering a battery grip for the E-500."

Texten hittad på denna sidan.

knorre
0

Okey tack så mycket. då kan ja sluta föndera på det.

knorre
0

Ni verkar ha så stor koll på det mesta!

Vet ni hur eller om det finns någon iställning för att kunna plåta i IR läge på Olympus E-500.

Martin
0

Måste nog vara speciellt filter, fanns en annan tråd om det nyss - minns bara inte riktigt vilken. :o/

mvh Martin

knorre
0

okey får kolla upp det där. tack ändå

Zpookey
0
Robert
0

Jag fick lära mig något nytt i veckan, batterigreppet ger inte bara extra batteri utan även bättre ergonomi om man använder kameran horisontellt.

Hälsningar

Robert

Fotord
0

Just modefotografer har ju stor nytta av den om de fotograferar höjdläge ofta. Batteritiden brukar ju inte vara ett extremt problem på dagens digitalkameror om man inte är ute när det är väldigt kallt.

Många köper det dock på grund av imp-faktorn och vill se mera professionella ut. Dock brukar ofta proffsen välja bort det eftersom det är diskretare utan och väger en del. Se på nikons F6 som är mycket diskretare än slagskeppet F5.

Robert
0

#10, Bruce som höll i den kursen jag var på håller kameran i höger hand, dirigerar modellen med vänster och pratade i ett med modell och oss. Jag kommer nog vänta med ett batterigrepp, får nog gå på gym först.

Hälsningar

Robert

Fotord
0

#11: *Skratt!!*

Rosenhill
0

Läste någonstans om batteripack/grepp man kan ha i fickan och sladd till kameran  Någon som provat dom?

mvhcecilia

Robert
0

#13, dom är rätt dyra, det jag har tittat på kostar närmare 8000 kr från Quantum.

Robert

Rosenhill
0

Saftigt pris, mest nyfiken

cecilia